Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op vrijdag 06-04-2001 om 09:48:04
Yorin the movement? Wat een kutnaam, en wat een lelijk kutlogo! En wat een debiele presentatrices tegenwoordig! Afschaffen die hap! Yorin de plee! Zo, dat is eruit
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 06-04-2001 om 11:51:08
HiHi volgens mij he....

vin niemand Yorin koele naam Die gast die dat bedacht heeft moet zich flink ^@#&*(^#&*^$ voelen na alle commentaar er op Mja das z'n eigen schuld.

Goeie ideeen worden niet of nauwlijks beloond, slechte ideeen genadeloos afgestraft

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 15-04-2001 om 16:53:22
yorin is echt zo'n naam die te snel is verzonnen nadat de naam me niet meer mocht. Ontzettend dom dat ze er niet langer over na hebben gedacht. Naja bij veronica zijn ze volgens mij niet al te slim. (kijk maar naar die presenteer-dozen) Wat was er eigenlijk ook mis met veronica, ik dacht dat ze het gewooon the young one gingen noemen ofzo. In elk geval beter dat urin the movement (to the toilet...)
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 16-04-2001 om 01:59:49
was het niet "yorin deep shit" ofzoiets?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
dap
038
Gepost door dap op maandag 16-04-2001 om 18:12:10
Qyroz waar was jij al die tijd, die presentatrices waren er altijd al hoor. Dus ik weet niet waar je vandaan
haalt dat ze 'ineens' lelijk zijn.
En zo erg zijn ze niet echt hoor
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 17-04-2001 om 15:09:46
Yorin hadden ze a lang bedacht. Net als vele andere namen, maar ze moesten er uiteindelijk 1 kiezen: ME. Toen dat niet kon, dan maar alternatief die ze al hadden bedacht. Dus ze zijn gewoon dom dat ze kutnamen bedenken en niet dat ze er niet lang over nadachten. Want ME is toch ook debiel? Iig, die dozen die de progjes aankondigen blijven domme dellen. Zet het geluid uit en dan zijn ze nog een beeeeetje aantrekkelijk

Fuck Yorin, maar Fuck dan meteen ook ff SBS6 en Net5, RTL4, RTL 5, NED1-3. Er is de laatste maanden echt nauwelijks wat interessants op tv, alleen Studio Sport dan en enkele series.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GrieP Gepost door GrieP op woensdag 18-04-2001 om 00:54:12
Ik zal kijken of ik wat op kan helderen....

Ik neem aan dat iedereen van het vertek van de publieke zender op de hoogte is geweest? Hiervoor moesten ze dus van de HMG (Holland Media Group) afsplitsen, die de rechten op de naam Veronica had. Omdat ze natuurlijk enorme homies waren na zo veel jaren trouwe posse-genoten te zijn geweest heeft HMG gezegd: 'Yo, we be down with this shit, so youze can borrow tha name Veronica'. Dit was dus van Tijdelijke Aard. Het 'Tijderlijk' deel is voorbij en dus DAAROM moest De Zender Voormalig Bekend Als Veronica een nieuwe naam zoeken....voilá (da es frans ofzo)
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 18-04-2001 om 08:59:55
Mooi verhaal Griep, alleen jammer dat er geen fuck van klopt
De naam Veronica is niet van de HMG, maar van de vereniging Veronica (die onder andere de Veronicagids uitbrengt en eigenaar is van Kink FM) Veronica was onderdeel van de HMG, maar die zijn inderdaad uit elkaar waarna HMG de zender onder een andere naam heeft voortgezet: Yorin. De vereniging Veronica is inmiddels een samenwerking aangegaan met SBS en dat heeft ertoe geleid dat ze inmiddels een nieuwe zender hebben, zij hebben namelijk FOX 8 overgenomen. Onderdeel van de afspraak met de HMG is dat ze een half jaar (of iets langer of korter, dat weet ik allemaal niet precies) de naam Veronica niet mogen gebruiken voor die zender, daarom gaat hij eerst een tijdje V8 heten (kruising tussen Veronica en Fox 8 ) om na die periode weer gewoon Veronica te worden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2001 @ 09:01:27 ]

----------------------------------------
Is it coz I is black?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 18-04-2001 om 09:51:16
Dus Veronica komt terug ?!?!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE Daar zitten we op te wachten heej

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0151 sec.