Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
UrbanSound
Gepost door UrbanSound op maandag 14-05-2007 om 09:29:00
Sluwe Voszz + Steppin On Toes (SOT) + Flexxfit + Timmietex + DJ D-Flxz. Host: Nappie.

Zaterdag 26 mei 2007
Bat Cave / AANVANG 20.30 / Zaal open 20.00
entree 5,00 euro (geen voorverkoop)/ 0,00 euro servicekosten


De Haarlemse rapper Sluwe Voszz is al een tijd actief binnen de Nederlandse hiphopscene. Zijn laatste wapenfeit is de release van zijn eerste solomateriaal in de vorm van de EP ‘Vrije Emotie’. Op de EP werkt Sluwe Voszz samen met producers van Wu-Tang Clan waaronder Beretta 9 van Killarmy. Zijn debuutalbum getiteld ‘Gevangen Emotie’ zal later in 2007 verschijnen. Op die aankomende plaat werkt de rapper samen met onder andere Noot, Beretta 9 en Trife Da God. Live haalt de Haarlemse MC het beste uit hem naar boven. De Sluwe Voszz show staat dan ook voor hiphop. De Sluwe Voszz show staat voor poëzie, rauwe beats, rauwe raps en vooral veel energie.


Steppin on Toes staat voor frisse en energieke hiphop met Den Bosch als thuisbasis. 3 februari j.l. dropten zij een onlinealbum om die naam definitief in de scene te drukken. Twee maanden later werd deze er nog dieper in gedrukt met een videoclip van 'Open Kaart'. Stripe rockt de voorste linie op het podium met Real en Mr. Fixah op de rugdekking. Klaar voor actie zijn ze, dat is een ding wat zeker is, 26 mei is Tilburg klaar voor actie!


Flexxfit bestaat uit Drees en Julio. Ondanks het feit dat ze elkaar al jaren kennen komt een samenwerking pas in 2005 echt van de grond. In de zomer van 2006 wordt er gewerkt aan de eerste cd die het daglicht ziet tijdens een release party in het beruchte jeugdcentrum de Flits in de Maastrichtse wijk De Heeg waar beide heren geboren en getogen zijn. ‘Microfoon Syndroom’ is een feit en mag zich op lovende kritieken verheugen in diverse bladen en op hiphop websites door heel Nederland. Hier en daar wordt zelfs gesproken van ‘de Spuugdingen op de mic van het Zuiden’. Optredens volgen snel met o.a. DuvelDuvel en al snel blijkt dat de muziek van Flexxfit midden in de samenleving staat gezien de vele enthousiaste reacties. Op dit moment wordt er gewerkt aan de tweede cd die ergens in 2007 zal uitkomen.

Timmietex is die ene man die je funky shit brengt. Sowieso onthouden, gek! (bron: Ongekend Talent)

www.sluwevoszz.nl
www.flexxfit.tk/
www.myspace.com/stripemusic
www.myspace.com/timmietex

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-05-2007 @ 09:38:21 ]
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 14-05-2007 om 10:56:10
Moet bijna altijd standaard op de zaterdagavond werken, en heb al veelste vaak gewisseld de laatste tijd, waar collega's niet altijd blij van worden...Dus moet dit even missen denk, jammer genoeg, want het zijn wel dope namen.
Timmietex represent gek! Haha
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op maandag 14-05-2007 om 11:05:23
beter ga je mee doekoe-e!!!

ik ga denk sowieso wel...timmietex is een baas en steppin on toes wil ik nu ook wel eens zien
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 14-05-2007 om 11:08:05
Ben bang dat dat niet gaat lukken...ik zal een poging wagen om weer te ruilen op m'n werk (schandalig eigenlijk maar goed)
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
UrbanSound
Gepost door UrbanSound op zaterdag 26-05-2007 om 12:23:13
2night!
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zaterdag 26-05-2007 om 17:58:06
over anderhalf uur maar eens de bus pakken
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zondag 27-05-2007 om 10:21:11
hmm twas best lachen tot 12 uur ofzo, daarna weet ik eigenlijk vrijwel nix meer
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 27-05-2007 om 12:39:32


Edit: Hahahahaha Wekss hoé zat kan je zijn!! Echt man, je was van de kaart zo had ik je nog nooit gezien, gelukkig toen je ''ziekie'' werd in de auto dat ik nog op tijd kon stoppen, anders was het focked geweest
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 12:40:39 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zondag 27-05-2007 om 15:29:49
5 keer gekotst...een persoonlijk record...geef het op voor de Wekss!

edit: ow nee das trouwens bij lange na geen record...maar toch, geef het op bitches!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 15:30:18 ]

----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 27-05-2007 om 15:32:09
mijn record is 12
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op zondag 27-05-2007 om 15:34:18
12?! Bah ..kinderspel...
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 27-05-2007 om 15:35:51
12 keer kotsen is fucking veel gek...stelletje mafkezen!

Edit: Hoe waren die frietjes en mayo in je neus en oren Wekss Haha ik ben zwaar benieuwd naar de foto's en filmpjes haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 15:36:51 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op donderdag 31-05-2007 om 09:34:33
12 keer kotsen is niks als jullie de homey frankie kennnen
en ja die kennen jullie (monn-e en weks)
die heeft denk ik in een avondje 50 keer gekostst en dt is geen grap
bier was een euro whiskey cola 2 euro
shit was aan nou en rond een uur of 2 3 was frankie ziek geworden.
tot een uur of 6 heeft hij geslapen en als hij niet aan het slapen was was hij aan het kotsen
ong heel de terug weg naar utrecht station heeft hij gekotst en dat was een uurtje lopen ofzo

dus ik sta nergens meer van te kijken

maar als nog props want mijn record is nog maar 2 ofzo
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 01-06-2007 om 08:30:31
Haha ja joh, respect voor frankieboy dan

Zou niet weten wat mijn record is, maar komt niet in de buurt van jullie ziekelingen in ieder geval hehe...meer oefenen
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.