Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
complexhiphop
Te productief?
Gepost door complexhiphop op donderdag 17-05-2007 om 11:49:11


De organisatie oneMen heeft het onderdeel Donate Your Talent. In dit kader kan men talent doneren om zo oneMen te steunen.

Complex heeft het project oneMic opgezet. Dit is een package aan artiesten en activiteiten die touren om zo geld en bekendheid voor oneMen te genereren. Onder het label hiphop start begin mei de eerste tour. Met klinkende namen als Tim (VSOP) en Nuclear Family en comedienne Soundos als host maakt oneMic een goede start.

Op donderdag 17 meizal de kick off plaatsvinden in Hotel Arena te Amsterdam om te eindigen met een afsluiter tijdens de Uitmartk in de Melkweg op 24 augustus. De oneMic-show zal buiten de optredens ook filmpjes en aanvullende informatie betreffende oneMen brengen. Ook zal de zaal of het terrein in oneMen-stijl worden aangekleed en is er altijd een stand waar men donateur kan worden.

oneMic is het eerste DOY initiatief met net als oneMen (Daphne Bunskoek) een ambassadeursschap. Wudstik en Jiggy Djé (D.A.C.) zullen op hun eigenwijze wijze hun bijdrage leveren als drager van dit initiatief.

De hiphoptour van oneMic heeft buiten eigen ambassadeurs ook een eigen touranthem, geproduceerd door Daring G (en mede mogelijk gemaakt door Earforce) en customized sneakers. De touranthem zal binnenkort online en via diverse radiostations te horen zijn en een clip wordt geschoten. De sneakers, verzorgd door LijfStijl worden in de stijl van oneMic hiphop vormgegeven om te worden geveild voor het goede doel. Het eerste paar gaat tijdens de kick off onder de hamer.

Tourdata:

17/05, KICK OFF, Hotel Arena – Amsterdam + Wudstik ft. Jiggy Djé
25/05, Nieuwe Nor – Heerlen + Wudstik
26/05, Bibelot – Dordrecht
14/06, Ocean Diva – Amsterdam + Wudstik ft. Jiggy Djé
22/06, Totum – Almere €5,00 + Jiggy Djé
24/08, Melkweg – Amsterdam

onemichiphop.hyves.nl / myspace.com/onemichiphop.nl
Shogun
Gepost door Shogun op donderdag 17-05-2007 om 13:53:15
Lijkt me best lache, in Totum ben ik wel aanwezig
----------------------------------------
Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van?
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 23-06-2007 om 17:01:36
Was je er nog gisteren Shogun, in Almere?

Er waren echt max. 50 mensen, en dan gingen ze ook nog allemaal achteraan/aan de zijkant staan
Heb nog nooit zulk bagger publiek gezien, Ceebass begon, op een gegeven moment samen met Surya,
lukte niet echt om iedereen mee te krijgen (bijna onmogelijke klus), bij Nuc kwam er een beeeeetje beweging,
kwamen mensen iets naar voren, maar bij Eenheid was het echt een dieptepunt (terecht, wat een herrie ).
Tim & band waren dope, erg.... tja, hoe zal ik het noemen, machtig. Op een gegeven moment stond
ik naast Tim, damn, wat een beer, ik heb me nog nooit zó klein gevoeld
Bij Jiggy kwam iedereen eindelijk los, er ontstonden zelfs zo nu en dan pits (die weliswaar 30 seconden duurden),
en Jiggy durfde zelfs te stagediven op 15 mensen (1 meter naar links en hij lag op de grond, ging net goed!).
Beter haalden ze die Eenheid eruit, echt 100x niks, ik verstond het gewoon niet, teveel achtergrond herrie.
Ceebass & Surya waren dope én verstaanbaar. Nuc, of naja, 'Kernkoppen', kwamen ook dope,
Tim met band was een dope combinatie, ik dacht dat het plafond zou instorten.
Jiggy was zoals altijd held Spacekees standaard van de partij, Hairo en Turk waren overbodig, maar ach.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zaterdag 23-06-2007 om 17:10:12
klinkt goed, misschien dat ik in de melkweg wel even ga checken..
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op zaterdag 23-06-2007 om 17:34:05
Quote:
complexhiphop schreef op 17-05-2007 @ 11:49


De organisatie oneMen heeft het onderdeel Donate Your Talent. In dit kader kan men talent doneren om zo oneMen te steunen.

Complex heeft het project oneMic opgezet. Dit is een package aan artiesten en activiteiten die touren om zo geld en bekendheid voor oneMen te genereren.

Tourdata:

17/05, KICK OFF, Hotel Arena – Amsterdam + Wudstik ft. Jiggy Djé
14/06, Ocean Diva – Amsterdam + Wudstik ft. Jiggy Djé
22/06, Totum – Almere €5,00 + Jiggy Djé
24/08, Melkweg – Amsterdam

onemichiphop.hyves.nl / myspace.com/onemichiphop.nl


ze maken er wel een hele tour van zeg !!

Mochten ze nog wel naar het zuiden komen dan ga ik het zeker checken..

KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 23-06-2007 om 18:25:08
Ben ik blij dat ik niet gegaan ben Jiggy check ik wel apart een keer ofzo.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Shogun
Gepost door Shogun op zaterdag 23-06-2007 om 20:02:40
Leyla, ja ik was er afgelopen vrijdag, erg jammer dat er zo weinig mensen waren.
Eenheid vond ik echt belachelijk slecht. Die act had nooit mogen beginnen, en ze kwamen nog na Nuc en Ceebass ook.

Volgens mij waren er ongeveer evenveel artiesten/crew als publiek hehe. Wel dope dat Tomster, MP, Tjerk en SirOj er ook waren bij Tim.

Acts waren niet slecht behalve dat Eenheid, alleen jammer dat er amper iemand was anders ging het compleet los.
----------------------------------------
Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van?
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 23-06-2007 om 20:21:48
Ja word, de plaatsing van Eenheid is ook heeel ongelukkig gekozen, had Nuc net veel moeite gedaan
om iedereen een beetje in de sfeer te krijgen, verpesten zij het weer!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 23-06-2007 om 20:48:57
Jiggy was weer erg dope, Tim en Nuclear Family vond ik ook erg lekker klinken (vooral Tim verraste mij wel met band en al). Ceebass en Surya waren ook goed, maar wat was dat Eenheid slecht zeg, ik deed echt mijn best om het leuk te vinden zeg maar, maar het was gewoon klote, klaar.

Wel erg jammer van de opkomst die het een beetje verpestte, maar vooral het enthousiasme van de wel aanwezige mensen. Beetje aan de zijkant staan en je stoere pose vooral niet laten zakken, dat somt het Almeers hiphop publiek kennelijk wel op
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-06-2007 @ 20:55:01 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
SpooK!
Gepost door SpooK! op zaterdag 23-06-2007 om 23:14:54
jammer dat er zo weinig mensen op afkomen, het is toch qua line-up best leuk denk ik. Bij de officiële kickoff in Hotel Arena waren ook maar nauwelijks mensen.
Leyla
Gepost door Leyla op zaterdag 23-06-2007 om 23:16:36
Ik heb je nog wel represent Spook! Ceebass kwam nog op me af, om te vragen of ik je ook persoonlijk kende

Ik zei, nee, ik ben maar een member van nlhh
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Shogun
Gepost door Shogun op dinsdag 26-06-2007 om 13:36:11
Haha Leyla dus jij was diegene met dat Spookradio shirt
Dat shirt viel me meteen op toen ik naar binnen liep (was ook niet zo moeilijk hehe)

Als ik jouw en Liquid's ondertitel mag geloven was die gozer met wie je was waarschijnlijk Liquid. Altijd geinig om dat achteraf te weten te komen
----------------------------------------
Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van?
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 26-06-2007 om 13:50:57
Haha, dat waren Liquid en ik idd!
Ik moet vaker m'n Spookradio shirt aan doen dus, zo val ik nog eens op, ondanks m'n lengte
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op woensdag 27-06-2007 om 10:27:57
ja was wel leuke avond.. beetje rustig alleen.. heb helaas niet alles kunnen zien
wat vonden jullie van het nieuwe baardje van spacekees?
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 27-06-2007 om 11:16:28
Spacekees was wel ver heen zeg, hele tijd in gesprek met die dronken/superirritante gast
En dat baardje, tja, het is wel weer wat nieuws, ofzo
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.