Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
araphor Gepost door araphor op dinsdag 17-06-2003 om 15:41:09
Heeft iemand een goed alternatief voor mp3 afspeelsoftware? Winamp laat vaak een *kraak* horen in m'n mp3's die ik met een andere player (interne player TotalCommander) niet hoor. Ik denk dat winamp niet goed met mijn soundkaart (Soundblaster LIVE) samenwerkt.

Iemand tips voor andere gratis players?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-06-2003 om 15:41:58
freeamp, sonique
araphor Gepost door araphor op dinsdag 17-06-2003 om 15:55:33
Sonique is not an option. Ik ben eens op hun site geweest en je moet een account aan maken om het al te kunnen downloaden. Dan haak ik af. Freeamp ga ik proberen.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 17-06-2003 om 16:41:39
Maar daar heb je slechts een account-mail-adres voor nodig, die zal je vast wel hebben. Sonique is een van m`n favorieten, omdat ie pitch control heeft. Maar ja, hier op win98 crasht ie altijd...
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
araphor Gepost door araphor op dinsdag 17-06-2003 om 17:14:26
Ok, ik ben weer terug naar WinAmp. Net opnieuw drivers geinstalleerd en hij kraakt niet meer. Soundblaster LIVE en winXP gaan idd niet goed samen zonder die drivers, vond ik op de Creative site.

FreeAmp was trouwens hopeloos. Die probeerde een cd te laden die niet bestond toen ik het voor de eerste keer startte en crashte toen.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-06-2003 om 17:21:49
hehe ok dan
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.