Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
n00t
Gepost door n00t op zaterdag 26-05-2007 om 16:01:11
Ik kon er nog geen topic over vinden, maar ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn in het gebruik met Vista. Zijn er mensen die dit nieuwe OS gebruiken voor het opnemen van hiphop, en wat gebruiken jullie hiervoor?

Even een centrale discussietopic dus, om wat duidelijkheid te scheppen rondom het gebruik van Vista in de thuisstudio.
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op zaterdag 26-05-2007 om 16:20:55
ik neem op met XP, geen klachten, slaat alleen soms vast, maar dat ligt aan mijn probleem.. het beste is een aparte pc/laptop voor opnemen, waar alleen je shit opstaat die je nodig hebt om mee op te nemen
Nord1n
Gepost door Nord1n op zaterdag 26-05-2007 om 22:26:05
Ja ik heb ook een aparte pc om op te nemen, Vista moet geen probleem zijn ik heb het nooit geprobeert omdat ik liefer XP gebruik. Maar zal wel goed gaan denk ik, gewoon Adobe Audition ofzo erop installeren en dan opnemen.
Arnieee Gepost door Arnieee op woensdag 06-06-2007 om 23:34:25
Vista is crap beter wachten tot de 64 Bit versie 100% draait over een jaartje ofsow heb je gelijk profeit van alles je 64 bit processor games dx 10 alles gaat dan smoOOth
laat die zware apzz dan maar komen XP is zat nu meer dan genoeg !
heb je ook niet 3 gig nodig

nu is het nog echt bagger en die nerds hoor je er constant over wat er wel niet aan deugd etc ze hebbe wel gleijk trouwens

[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-06-2007 @ 23:36:11 ]
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 06-06-2007 om 23:49:55
3 gig? VIsta neemt bij mij minstens 20 gig in beslag man~!
Maar ik vind Vista ontzettend RUK! Ik had die pc dus 'n maandje of.. 1.. 2 geleden gekregen, ik aanzetten.. ik moest Vista dus installeren.. loopt dat fucking ding vast! O_O Ik pc opnieuw starten "systeemfout blablbala" ik bellen naar Scheer en Foppen.. vertellen wat er was gebeurd en of ik 'n nieuwe kast kon krijgen.. die gast aan de telefoon "uuuuhmm.. even denken hoor.. ehhhhmmm.. nee. ik heb geen verstand van die dingen, je kan beter Packard Bell bellen" Ik naar Packard Bell bellen.. 20 minuten gepraat.. die gast; ga met je kast naar Scheer en Foppen en eis om 'n nieuwe kast.. ik dat gedaan/ NIeuwe kast.. ik denk; Yeah.. EINDELIJK genieten van Windows Vista.. ik opstarten.. hmm.. oke.. ziet er netjes uit".. ik meteen ff film van USBstick droppen op vista.. vette venstertjes met vragen of ik dit en dat wilde accepteren etc.. viel al gelijk tegen.. ik wou vervolgens die film branden naar DVD met Windows' eigen DVD brander.. issie bezig met branden.. *balkje met 'dit programma reageerd niet meer*.. daar ging mijn dvd.. ik nog eens proberen.. weer vd naar de tyfus. pc opnieuw starten.. weer proberen.. wil dat programma niet eens meer opstarten. Superrrrrlame! En windows xp erop zetten lukt.. maar dan krijg je steeds irritante pop-ups omdat het illegaal is. download je programma om dat te verwijderen.. krijg je het 'n week later weer.. najah.. iemand enig idee of dat met Vista ook zo is? Als je illegale versies installeert?
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 07-06-2007 om 17:09:06
Je moet xp er opzetten en dan dual booten..
als je wilt weten hoe dat moet, hoor ik het wel.

Edit: Ik snap niet waarom iedereen zeikt over vista, het systeem werkt goed bij mij. ook voor de oudere games kan ik met een programma die shit spelen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2007 @ 17:14:30 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Finger
Gepost door Finger op donderdag 07-06-2007 om 17:13:39
Ik begin er niet eerder aan dan dat het nodig is omdat al het software dat ik wil gebruiken het vereist.
Ik zie anders het nut niet in van een nieuw systeem dat ook nog een tergens veel vraagt van je pc om lekker te draaien.

En @ giant 3 gig procesor en niet hd ruimte.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2007 @ 17:25:54 ]
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.