Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
NovaChe
NovaChe.nl Hiphop
Gepost door NovaChe op donderdag 31-05-2007 om 13:31:39
Vanaf heden kan het nieuwe mini album ‘Tesrappers - €urbanium’
volledig gedownload worden (gratis natuurlijk). Ga hiervoor naar goudaspoortnie.nl en klik op de hiervoor bestemde link.

Naast dit nieuwe album zijn de vorige (‘Gouda Spoort Nie…’ en ‘Goudse Snippers’) ook via deze website te downloaden.

Op het Testrappers-album word je als luisteraar meegenomen naar het TRO (Test Rappers Onderzoeklaboratorium) waar de Testrappers (of anders gezegd Proefrappers) genaamd 411D, 411E en 411F hun levenssituatie vertellen. Ook volg je hun avonturen op de planeet €urbanium waar ze een belangrijke test ondergaan. Hoe dit afloopt kun je zelf ondervinden door het album te downloaden…..

Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op donderdag 31-05-2007 om 14:09:10
keerzijde is relaxt nummer
staan verder wel een paar toffe beats op enzo maar het concept vind k minder..
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 31-05-2007 om 14:13:45
Ja ik vind het wel tof op een keertje te luisteren omdat jullie wel skills hebben maar door dat concept is alles best geforceerd en heb je niet 1 dope nummer.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 31-05-2007 om 14:37:36
ik vind hem eerlijk gezegd minder dan de twee platen hiervoor, alleen track drie is echt in m'n kop blijven zitten ..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2007 @ 14:42:44 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Steach
ego is
Gepost door Steach op zondag 03-06-2007 om 21:31:50
heel vet nummer dat "nu hiphop een hype is"

VOEL EM!
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.