Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 31-05-2007 om 19:54:52
Yo,

Ik heb een dope geluidskaart van Creative met Live Drive 2 enzo. Daarbij zit in de software ook zo'n mixer en o.a een midi Keyboard :



Nou wil ik zorgen dat ik met dat ding, direct kan opnemen in FL5 zoals met een "echt" midi-keyboard.

Iemand enig idee hoe hij deze als plug-in bijv. kan zien ?

bvd
Unexplained Gepost door Unexplained op donderdag 31-05-2007 om 20:05:40
Als ik het goed begrijp, en volgens mij ben je hier al eens eerder mee gekomen..


Wil je dus je toetsenbord als keyboard binnen FL gebruiken? Daar heb je deze bullshit geeneens voor nodig gek!
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 31-05-2007 om 20:07:54
Ik snap het ook niet helemaal. Je pianorol is toch gewoon je keyboard in fl?
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 31-05-2007 om 20:08:26
zit er een dll. file bij,zo ja probeer die eens te copyen naar je plugins map in fl??
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 31-05-2007 om 20:15:25
@ unex en Livio , ja kwam ik al eens eerder mee. En je hebt wel pianoroll, maar dan moet ik eerst alles als sample ofzo in FL zetten. Als ik hem direct in FL kan laten opnemen kan ik het zo inspelen. Lastig uitleggen, maar ik snap precies wat ik bedoel.

@ Apro, thnx man, handig tip, ff checken

edit : nopes, ziet er niet uit dat het werkt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2007 @ 20:20:34 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 31-05-2007 om 20:22:56
behandel het als midi, check de help.

anders kom ik er later op terug.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.