Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 24-06-2003 om 22:54:25
Kijk dit is nou mooi goedkoop ...

"Stop jij je Eurobiljetten wel eens onder je neus om vervolgens eens goed te gaan snuiven? Je zou het niet zeggen, maar in negen van de tien gevallen krijg je dan drugs binnen. Je leest het goed, ons geld zit onder de drugs, zo blijkt uit een Duits onderzoek.

Bijna op ieder onderzocht biljet werden sporen van drugs aangetroffen. Dat komt doordat cocaïnegebruikers de biljetten oprollen om de drugs ermee op te snuiven. Het biljet komt vervolgens weer in de roulatie en op zijn weg door handen, beurzen en kassa's bestuift het witte poeder weer andere biljetten.

Hoe fijn poeder zich kan laten verspreiden hebben we gezien bij de aanslagen met Anthrax in de Verenigde Staten. Eén brief met dat poeder was al genoeg om een compleet postcentrum te infecteren. Eén biljet zou zo ook al duizenden biljetten kunnen besmetten."
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 25-06-2003 om 01:31:27
damn echt? fuck ik heb vorig jaar een bloedonderzoek moeten laten doen en er zaten kleine sporen van coke in! ze dachten dat ik een tijd ervoor had gebruikt en ze wilde me hulp etc aanbieden! haha ja dan snap ik t wel!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 25-06-2003 om 01:51:01
Ik geloof dat er gemiddeld 04, microgram op zo'n biljet zit.
Heeft niet echt invloed op je hoor
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
ODM_VSOP
Dope shit !
Gepost door ODM_VSOP op woensdag 25-06-2003 om 09:05:05
wie kan er 50 euro wisselen voor 10 x 5 euro?????

ga ik van het weekend ff los

(Waar zijn die snuifsmileys als je ze nodig hebt)
----------------------------------------
Wat heb je aan Amsterdam? Ik heb ook wiet en wallen
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.