Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dkiller
Life is a dream, I live in a nightmare
Gepost door dkiller op woensdag 06-06-2007 om 12:07:05
Wie kan beats voor mij maken? Ik ben op zoek naar een DJ geen gestolen shit natuurlijk gewoon zelf gemaakte beat
----------------------------------------
Doe wat je moet doen.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 06-06-2007 om 13:27:09
Je zoekt dus een producer... niet hoofdzakelijk een DJ.

Ik denk dat je beter eerst wat kan laten horen op, zoals jij het noemt, 'gestolen' shit.
Anders zal een producer, denk ik, niet snel reageren...
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
dkiller
Life is a dream, I live in a nightmare
Gepost door dkiller op zondag 10-06-2007 om 19:37:39
Producer is ook goed maar ik heb beats nodig originele. Is er iemand dan? ik heb geen zin in die soundclick dingen
----------------------------------------
Doe wat je moet doen.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 10-06-2007 om 19:46:22
Denk je soms dat er producers zitten te wachten op dit soort vage oproepen en meteen massaal reageren. Je moet zoiezo laten horen wat je hebt en je zult zoiezo eerst met gejatte shit moeten werken tenzij je connecties heb maar die heb je kennelijk niet.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dkiller
Life is a dream, I live in a nightmare
Gepost door dkiller op maandag 11-06-2007 om 09:37:03
ik heb wel connecties ken je dj divino die de beat van Lsd en zaandammers - fock het rechte pad heeft gemaakt ik zie hem elke dag we chillen samen maar hij is gecontracteert daarom word het moeilijk voor hem
----------------------------------------
Doe wat je moet doen.
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op maandag 11-06-2007 om 11:05:40
dan moet je eerst wat beats bij elkaar sprokkelen op soundclick etc..en laten zien wat je kan,
want geen enkele produceren gaat een beat voor je maken voordat hij gehoord heeft hoe je klinkt
----------------------------------------
joahh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.