Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
missy-shar Gepost door missy-shar op vrijdag 27-06-2003 om 15:40:20
yo... misschien kunne jullie mij helpe?!... k ben op 17 juni naar de a'dam arena geweest voor het concert van eminem.. maar die lullo's daar pakke duz digitale camera's af... misschien heeft een van jullie wel foto's gemaakt van dat concert?!... alvast bedankt... xx shar
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 27-06-2003 om 17:18:05
Ik ken wel mensen die daar fototoestellen afgepakt hebben, heb je daar iets aan?

Misschien een tip voor je om de volgende keer op het kaartje te kijken of je die toestellen mee mag nemen en anders de zaal erover op te bellen.
Op de Eminem kaartjes stond namelijk dat je het niet mee mocht nemen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 27-06-2003 om 17:20:35
ja boeie dat is een nuttig antwoord... naar lowlands mocht je ook geen fototoestel meenemen, heb ik toch ook gedaan...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 27-06-2003 om 18:01:53
lowlands mag je mag 35mm lens hebben... en nee, ik heb geen foto's
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 27-06-2003 om 18:39:57
eminem mocht je ook foto's nemen, alleen met zo'n gekochte cam daaro
X500 Gepost door X500 op vrijdag 27-06-2003 om 18:52:33
ik heb 18 juni zo'n wegwerp cam mee genomen,
maar je ziet alleen maar die schermen en het publiek op het veld.
mislukt dus :'(
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 27-06-2003 om 19:25:49
Tjek op http://www.hiphopinjesmoel.com
Goochemerds daar hadden gewoon zo'n wegwerpcameraatje waar je wel mee mocht fotograferen gekocht en daar foto's mee gemaakt.
Maar waarom ga je überhaupt naar eminem in de fokking arena? kutgeluid, veel te groot, sta je ergens achteraan, zodat je een verrekijker nodig hebt om hem nog te kunnen zien, allemaal hysterisch krijsende 13 jarige wannabe breezahsletjes...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 27-06-2003 om 21:23:54
w0rd @ Loki
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.