Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
araphor Gepost door araphor op zondag 29-06-2003 om 00:57:45
Ik liep net door Delft naar huis en ineens zag ik een klein pluizig bolletje midden op straat. Ik dacht eerst dat het een jong katje was, maar toen ik dichterbij kwam begon het te bewegen, en zag ik dat het er anders uit zag.

Het had lage pootjes, liep langzaam over de grond. Het leek een beetje op een kruizing tussen een bever en een eekhoorn. Het had een lange, dikke, wollige staart (ongeveer even lang als het lichaam). Dikke (ik meen bruine) vacht.

Herkent iemand dit dier? Ik had zoiets iig nog nooit gezien, en zeker niet in de stad.

Het was te dik voor een fred of wezel.
Het had een te wollige staart voor een rat.
Te lage pootjes voor een kat.
Het maakte geen geluid, behalve wat getik toen het onder een geparkeerde auto vluchtte.

En het zag er schattig uit. Het was ook geen tribble.
Divers Gepost door Divers op zondag 29-06-2003 om 12:29:15
Een das AKA badger?
araphor Gepost door araphor op zondag 29-06-2003 om 12:49:04


Dat is inderdaad wel het dier dat het meest met de omschijving overeenkomt. Het zou heel goed kunnen. Maar komen die hier in Nederland gewoon voor in de stad?
Mip
Gepost door Mip op zondag 29-06-2003 om 14:42:00
blijkbaar wel

ik vind t een beetje op een egel lijken
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 29-06-2003 om 17:39:35
egel heeft meestal van die stekels behalve als hij naar de kapper is geweest whehehehhe
stepper Gepost door stepper op zondag 29-06-2003 om 18:20:00
het was een alian die de aarde aan het observeren was voor een invasie..


Was het niet zo'n steenmatter daar hebben ze hier in de buurt een plaag van, ze vreten rubber dus ook remleidingen e.d van auto's.....


grtz
----------------------------------------
je hebt gelijk..
WietskieDiesel
NIKS GEEN SUBTITLE!!!
Gepost door WietskieDiesel op donderdag 18-09-2003 om 13:25:47
Wellicht een woelrat?

 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.