Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 28-06-2007 om 20:50:46
Ik zat net te zappen en toen was er op de eo wat over ene zijlstra. Die kerel houd bijeenkomsten en daarbij "geneest" hij mensen in de naam van god. Bij sommigen gaat het weg en komt het kort daarna weer terug en bij anderen werkt het helemaal niet. Dat het ff weg gaat komt gewoon omdat ze die ilusie hebben maar goed. Was er zo'n meisje van 15/16 jaar en die had veel pijn in dr benen en kon niet lopen. Ze was al paar keer naar die kerel geweest maar de pijn kwam telkens terug. Dus familie en vrienden op haar ingepraat en dus probeerd ze het weer overtuigd dat het lukt. Nou ja het lukte dus niet zeg die focking oplichter dat ze er niet in geloofd en dat het gewoon haar schuld is. Kanker toch op man op de site had ie gezegd dat ze was genezen en ze hebben een dvd uitgebracht waar ook zo'n vrouw op stond die heel even dacht dat ze van dr henia genezen was en toen ze terug naar haar stoel liep merkte dat het niet zo was. Maar ook dat is er gewoon opgezet. Ik kan me daar zo boos om maken dit is net zo goed fout als dat extremisme van moslims enzo. Opsluiten die kerel beetje mooie praatjes verkopen flikker op man. Kan zijn dat iedereen hem al kende behalve ik niet maar ja ik moest het ff kwijt ofzo.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 28-06-2007 om 20:54:44
Iemand anders geneest met therapie of een goede fles whiskey.
Als het lukt is het mooi...
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 28-06-2007 om 20:57:27
nee dit is oplichterij van de bovenste plank. Werd jomanda niet aangeklaagt voor kwakzalverij. Deze bitch geeft zo'n meisje hoop, hoe hard denk je dat die klap aan komt als ze er weer achter komt dat het niks helpt. Echt waar als ik daarbij zou zijn zou ik hem het liefst een klap voor zn smoel verkopen vies mannetje. Het gaat er niet om dat het verder lichamelijk geen kwaad kan, je maakt mensen die er echt in geloven geestelijk kappot dat is gewoon zo. Ik vind het gewoon niet kunnen weet ook niet waarom ik me er zo druk om maak maar ik werd gewoon echt kwaad achter me tv. Ook nog een beetje de schijn ophouden met mooie verhalen enzo dat het wel werkt terwijl het niet werkt, misselijke shit.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-06-2007 @ 21:00:04 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
King_Nas
New York State Of Mind
Gepost door King_Nas op donderdag 28-06-2007 om 21:12:37

Als het meisje tog zelf daarheen gaat, waar is dan het probleem?
Blijkbaar geloofde ze zelf ook dat het misschien zou genezen.
En als het eerder al niet gelukt was, dan wist ze wat ze kon verwachten.
----------------------------------------
"Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab"
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 28-06-2007 om 21:18:02
Ik vind de vergelijking met moslimextremisme zo misplaatst..

Verder vind ik dat dit niet als een bewezen geneesmiddel beschouwd wordt en dus de mensen die eraan meewerken niet gegarandeerd genezen worden.
De meeste mensen zijn niet zo hopeloos dat ze blind vertrouwen op een of andere geneesheer die het beter zou weten dan een arts die daar tien jaar voor gestudeerd heeft.
Ik vind je dus nogal overdreven reageren.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 28-06-2007 om 21:23:31
ja dat is misschien ook wel zo en die extremisme vergelijking is idd niet echt geplaatst. Maar toch maakt het me kwaad je kan wel zeggen hopeloos maar het is wel een vorm van brainwash. Daarbij vind ik het misselijk dat ze het over "wonderen"hebben terwijl het helemaal geen wonderen zijn. Als je alle hoop hebt opgegeven en je kijkt bijvoorbeeld die dvd dan is dat zeker misleidend. Stel dat je dan ook nog eens gelovig bent en er overtuigd van raakt dat het kan. Vervolgens werkt het niet en dan geeft die teringlijer jou de schuld dat het niet lukt. Ik weet niet ik vind het gewoon niet kunnen maar ja je kan het ook anders zien natuurlijk.


@Nas

Nou ze was er drie keer eerder geweest en toen werkte het even waarna het kort daarna weer terug keerde. Daarna verslechterde haar situatie en haalden vrienden en familie haar over nog eens te gaan en zij raakte overtuigd dat het lukte en vervolgens lukt het niet en dan gaat hij haar de schuld geven. Ik vond het nogal cru.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-06-2007 @ 21:25:06 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 28-06-2007 om 21:24:33
je moet geloof hebben om iets te hopen.
hoop = geloof... je moet blij zijn dat er nog zulke mensen zijn die iemand willen laten hopen op iets als artsen niks meer kunnen doen. Ik vind het soms nog wel eens een goede zaak.

andere kant ben ik het wel mee eens, Het moet dan wel gratis zijn.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.