Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
FreeShooter Gepost door FreeShooter op donderdag 05-07-2007 om 19:18:30
Weet iemand meer over deze rapper, Fenomeen. Ik vind hem wel dope, maar is maar weinig over hem te vinden.


Edit/


Quote:
Het begon allemaal uit het niets,sinds 1998 is hij pas echt begonnenmet het luisteren van rap muziek en echte hiphop. Het muziek trok hem qua lyrisch al heel snel aan. Zodoende is Fenomeen het interessant gaan vinden om te luisteren naar wat er door mensen gezegd werd.

Fenomeen werd op diverse momenten herinnerd aan zijn verleden. Hij paste als het ware in de schoenen van artiesten die over hun dagelijkse leven rapten en/of over gebeurtenissen en omstandigheden die hij wel eens had meegemaakt of gezien. Kort daarna heeft Fenomeen zelf besloten om te beginnen
met schrijven van lyrics. Destijds hield hij zich meer bezig met Engelstalige teksten.

Door de jaren heen kreeg hij meer mensen om zich heen die veel interesse toonden in rap. Fenomeen groeide op met de jongens uit zijn buurt die al op hoge niveau rapten, maar dan als Nederlandstalig artiesten. Door het bijwonen van Freestyles en optredens kwam hij in aanraking met de Geskte N.U.A in samen werking waren met Osdorpse Posse die destijds veel tracks opnamen. Fenomeen werd gevraagd om een Nederlandstalige tekst te schrijven, wat al heel snel voldaan was en kwam toen op de laatste cd van de N.U.A.

N.U.A is na enige tijd uit elkaar gegaan. Een deel daarvan bestaan nu uit het Nederlandse groep Onderhonden. Zodoende is Fenomeen het rappen & schrijven van lyrics serieuzer gaan nemen en begon hij in 2003 Nederlandstalige teksten te schrijven.



FENOMEEN FT. LEXXXUS & LEMPA - BLOED ZWEET & TRANEN



Fenomeen ft. Nino - Geen Vleugels




Bloed, zweet & tranen is zeker een dope track & clip. Ik had nog nooit van hem gehoord. Hij heeft wel meer tracks, maar zijn bijna nergens te vinden.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 19:22:58 ]

----------------------------------------
Özcan
"héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ "
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op donderdag 05-07-2007 om 19:20:32
Sorry, maar ik vind hij wel wat meer shit moet maken voordat hij een eigen topic verdiend.

Maar dat is mijn mening.
----------------------------------------
ya diggg
FreeShooter Gepost door FreeShooter op donderdag 05-07-2007 om 19:24:23
Haha, als er niks te melden valt dan zakt het topic vanzelf wel weer weg
----------------------------------------
Özcan
"héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ "
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op donderdag 05-07-2007 om 19:24:34

Fenomeen - Grimmig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 19:24:54 ]

----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
young43
43
Gepost door young43 op vrijdag 06-07-2007 om 12:05:02
dat is tohg die gast die iemand van thc had geklapt ofzo.. volges mij heb ik meer nummers van hem ik zal eff kijke en dan load k ze well up man
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 06-07-2007 om 12:09:23
"Ik ben de reden dat de vogels naar het zuiden vliegen"

Ik vroeg me altijd al af waarom ze dat deden...Hehe maar ik vind hem nog best dope
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.