Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op donderdag 19-07-2007 om 13:08:42
Dit zal wel weer zo'n vraag zijn, die al duizend keer is gesteld op dit Forum, maar ja... Ben sindskort overgestapt van Adobe Audition 2.0 naar ACID Pro 6.0, om mijn lyrics op te nemen. Nu heb ik wel eens bij andere gezien, dat je met dit programma redelijk goed kan afmixen. Nu vraag ik mij dus af, of er hier mensen zijn, die mij tips zouden kunnen geven hierover. Of misschien een link kunnen geven naar extra plug-ins. Whatever. Alle beetjes helpen. Alvast bedankt!
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op donderdag 19-07-2007 om 13:17:16
Ik neem ook op via Acid Pro man.
Dan is er een manier om met al die equalizers die er standaard bij zitten, de sound van de vocals echt stukken beter te maken. Gewoon een kwestie van btje spelen met de mogelijkheden

Pz
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op donderdag 19-07-2007 om 16:32:35
dit toic leek me wel toepasselijk: wat houd afmixen nou eigenlijk in? alles monteren, ruis verwijderen, 2e stem erop zetten en zo toch? en waar heb je plug ins voor nodig
----------------------------------------
argh
indochicka Gepost door indochicka op donderdag 27-09-2007 om 21:11:15
ff een hele andere vraag

misschien dat jullie mij kunnen helpen
ik ben nu zelf ook een mixtape aan het maken en ik heb als laatste j kwon so pretty iemand een suggestie met welk nummer ik het kan in mixen wel urban graag

thnx indochicka

 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.