Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op maandag 30-07-2007 om 16:11:45
De eerste keer dat ik spit. De kwaliteit is echt bagger, maar daar breng ik misschien nog verandering in als het allemaal wat beter word. Laat maar weten wat je er van vindt, het liefst met kritiek waar ik iets aan heb, aight?

http://myspace.com/RoboIzProffa
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 30-07-2007 om 16:55:16
- Je praat meer dan dat je rapt. Dat kan dope zijn zoals bij The Streets, maar in dit geval is dat niet zo. "Ik loop te rocken op Nikes." Als je je zin dropt zoals die zin komt het totaal niet over.

- Je vocals staan veel te zacht.

- Check deze tutorial en ga daar mee spelen.

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op maandag 13-08-2007 om 12:54:25
Thanks man! Ik zou hem doorlezen en proberen iets beters te droppen. Het is lastig om iets te spitten als je het nog nooit hebt gedaan...Maar hier kan ik iets mee

Peace
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 13-08-2007 om 14:09:34
Het stelt nog niet veel voor, maar zo zijn we allemaal begonnen. Als ik mijn nummers van 4/5 jaar geleden terugluister moet ik er om lachen, maar het is ook vet dat je jezelf ziet groeien. Je moet gewoon veel oefenen en als het echt je ding is dan blijf je er mee verder gaan en wordt je gegarandeerd beter.

Tips voor je rap zelf zijn zo'n beetje allemaal genoemd door mijn voorganger, je flow kan nog flink verbeteren (die groeit bij mij ook nog steeds) maar een makkelijke tip is inderdaad om je stem wat harder te maken dan de beat. Dan is het al beter te verstaan, tekstopbouw en flow kan daarna nog komen, je staat iig open voor kritiek en dat is al een belangrijke eigenschap.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op maandag 13-08-2007 om 15:29:15
Quote:
Jthag schreef op 13-08-2007 @ 14:09
Het stelt nog niet veel voor, maar zo zijn we allemaal begonnen. Als ik mijn nummers van 4/5 jaar geleden terugluister moet ik er om lachen, maar het is ook vet dat je jezelf ziet groeien. Je moet gewoon veel oefenen en als het echt je ding is dan blijf je er mee verder gaan en wordt je gegarandeerd beter.

Tips voor je rap zelf zijn zo'n beetje allemaal genoemd door mijn voorganger, je flow kan nog flink verbeteren (die groeit bij mij ook nog steeds) maar een makkelijke tip is inderdaad om je stem wat harder te maken dan de beat. Dan is het al beter te verstaan, tekstopbouw en flow kan daarna nog komen, je staat iig open voor kritiek en dat is al een belangrijke eigenschap.


Sorry, maar ik heb zo noooooit geklonken. En dat meen ik. Vind het niets, stop er mee.
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op dinsdag 14-08-2007 om 16:59:12
''en aan die andere soesie melle, beter post je niks als je geen opbouwend kritiek geeft ok?''

Dude, 2 persoonlijkheden, of wat? Ik ben blij voor je dat je jezelf zo proffa vindt. De 1 is de ander niet weet je. Ben blij dat die 2 ander boys hierboven wel iets nuttigs te zeggen hadden, daar heb ik wat aan. Propz voor dat!

Niet elke nerd heeft behoefte om iemand online via een forum (dus geen audio of shit) af te kraken. Leuk dat je lekker rapt en shit. Maar doe dan op z`n minst iets aan je persoonlijkheid g.

Want zoals jou heb ik me nooit gedragen. Stop ermee!
T-stripp
GIBA records
Gepost door T-stripp op zondag 19-08-2007 om 20:46:28
iemand dissen hoef je niet meer teleren aighht
doe je ding man peace
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op maandag 03-09-2007 om 16:04:24
Thanks bro! Ben nu al weer wat teksten aan het schrijven, maar dan wel goed! Kon een tijdje niet reageren aangezien ik op cios introkamp was. Peace!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2007 @ 16:05:24 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.