Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
tomasito
tommytori
Gepost door tomasito op dinsdag 07-08-2007 om 01:04:05


Op vrijdag 10 augustus neemt Rotterdam de Bitterzoet over. Feis & Millz, A&C en D-Son & crew komen live optreden en er is een viewing van de korte film Bomber.

Bomber is de eindexamenfilm van regisseur Ivan Barbosa en gaat over een talentvolle Rotterdamse graffiti artiest die twijfelt tussen de kunst en harde actie. Rollen in de film worden gespeeld door diverse rappers, waaronder Feis. De soundtrack is gemaakt door Kapitein Mo. Bomber gaat dit jaar ook draaien op het Nederlands Film Festival in Utrecht, het Blacksoil Festival en is op 19 september te zien op Nederland 3 bij de VPRO.
Doopro
Gepost door Doopro op dinsdag 07-08-2007 om 01:17:34
waarom word deze joint nou niet in rotterdam gehouden dan



----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 07-08-2007 om 11:27:25
*zie het topic in PRT, één maal is genoeg *
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.