Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op maandag 13-08-2007 om 16:40:36
Yo mijn eerste wapenfeit is een feit. De allereerste 16 lines die ik heb opgenomen.
Weinig diepgang ofzo, gewoon beetje brag & boast shit.
Feedback is zeer welkom
(m'n stemgebruik is nu misschien nog saai maar daar wordt aan gewerkt) Graag verdere tips!
http://www.soundclick.com/mcgalexy
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op maandag 13-08-2007 om 16:46:15
Aight, props voor de tekst, heb je al feed gegeven, komt wel goed.

Blijf rocken.

One
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 13-08-2007 om 16:53:24
Niet slecht.
Er zit alleen nog niet echt gevoel in, dat is denk ik die saaiheid. t klinkt n beetje opgelezen achtig.
komt vanzelf goed
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op maandag 13-08-2007 om 17:32:07
tsja...ten eerste is die lensslaan line al gebruikt (en wel door sydephex van ground zero ) maar dat kon jij ook niet weten..

op zich ligt je flow er niet eens zo vaak naast...maar je hebt nog heel wat oefening nodig om je delivery goed en onpoint te krijgen maar ja, das de normaalste zaak van de wereld...


dus oefen lekker verder en blijf tracks maken en dan gooi je daarna lekker je eerste 6-7 tracks in de prullenbak en kun je echt beginnen..maar dan met een scherpe, passende delivery en een onpoint flow...gewoon tijd erin steken..succes

Peace
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op maandag 13-08-2007 om 19:31:57
Ok thnx voor de reacties dusver, kan ik zeker wat mee
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.