Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 22-07-2003 om 21:02:37
In september stoppen de zenders SBS 6, Net 5 en Veronica 8 (V8/Veronica) met de uitzending van erotische programma's.
Dit in verband met de slechte ervaringen die Veronica daarmee heeft en om hun imago op te vijzelen. Erotiek op tv heeft volgens F. van Westerloo zijn langste tijd gehad.
De HMG groep gaat wel door met de uitzending van de erotische programma's, dat voorziet volgens hun in een behoefte bij de kijker.

Samengevat
Veronica verlaat de puberteit
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 22-07-2003 om 21:07:07
DAMN! haha dat vind ik nu de domste programma's! enkel voor zielige mensen! maarja hier ontvang je die posten toch niet dus SO WHAT!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 22-07-2003 om 21:48:51
Ik heb nog geen informatie kunnen vinden over de reclame voor 0sex-lijnen. Ik ben benieuwd of die wel blijven. Die zijn al helemaal irritant. In de gemiddelde actiefilm zitten mooiere vrouwen.
Duitse reclames voor telefoonsex zijn wel leuk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het dan helemaal belachelijk klinkt...
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op dinsdag 22-07-2003 om 22:25:13
Quote:
Speerpunt van de SBS6-programmering wordt het ‘unieke multimediale programma’ Sterrenbeurs.

‘Het Nederlands publiek krijgt met Sterrenbeurs de mogelijkheid om te handelen in aandelen van bijvoorbeeld bekende muzikanten, filmsterren, soapies en andere beroemde Nederlanders. Een speciale internetsite zal hierbij als virtuele beursvloer fungeren.
() Stijgt de koers van een ster, dan verdienen de kersverse aandeelhouders extra punten, waarmee ze in de speciale online Sterrenbeursshop een groot aantal gevarieerde producten kunnen aanschaffen of kortingen kunnen krijgen.‘

Bron: W.de Bie


Hiep. Hoi.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 23-07-2003 om 09:01:31
Ben ik dan de enige die de sex series + sex reclames gaat missen?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GZA&RZA
Would you like some coffee?
Gepost door GZA&RZA op woensdag 23-07-2003 om 09:30:32
Geen sex meer op tv......
----------------------------------------
"We are not retreating - we are advancing in another Direction."
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.