Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-04-2001 om 23:32:29
Voor de lezers van de Jack Ryan serie boeken van Tom Clancy Ik heb nu alle boeken in deze serie gelezen (meerdere keren). En ben achter een paar dingen gekomen die niet kloppen als je alle boeken achter een legt (de tijdslijn zeg maar.) Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat er niet klopt.

Dus ik zou zeggen post hier de foutjes Ga ik ook binnenkort mee beginnen. (ik heb de door mij gevonden zelfs ergens op geschreven. )

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2001 @ 23:33:31 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 16-04-2001 om 00:41:38
Het probleem met de tijdslijn komt voornamelijk doordat clancy naar een vorm van fictie toe probeert te werken wat niet altijd helemaal goed gaat in combinatie met de feiten die hij in zijn boek gooit

Ik snap overigens dat lezers van de bovenstaande zin me voor gek verklaren als ze niet eerst de complete serie gelezen hebben.

De grootste fout in de serie is dat van het erbij halen van de Rainbow serie in de laatste, terwijl hij daar spreekt over een tijdsspanne van 4 tot 5 jaar verschil met het 1 na laatste deel spreekt hij ook over een tijdsspanne van iets van 8 jaar met de Rainbow serie terwijl Jack als president de rainbow groep opstelde en dit dus binnen de tijdsspanne van 4 a 5 jaar zou moeten zijn gebeurt.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 16-04-2001 om 00:46:07
Mja idd bij het erbij halen van Rainbow Six serie werd het wel heel erg. Ik neem overigens ook De Medegelozen er bij. Daar begint het Tenslotte al met John Terrence Kelly (John Clark). Gelijk het eerste boek waar hij weer in voorkomt is er al een klein foutje wat te over zien valt.

Maar op een gegevenmoment is 1 + 1 niet meer 2 en dat vind ik erg jammer. Is overigens wel het enige min puntje aan de hele serie.

Maar ik zal binnenkort ff wat shit droppen wat misschien te verklaren valt.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 16-04-2001 om 00:49:48
ben erg benieuwd iig, een 2e minpuntje dat ik heb is dat Clancy in zijn laatste boek minder op de technische feiten ingaat en meer op de technische fictie, desondanks is het weer een perfect verhaal.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.