Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
baggy
Gepost door baggy op dinsdag 21-08-2007 om 14:22:55
Mensen,
ik ben lang afwezig geweest en heb weinig tot geen tijd gehad om alle tracks die klaarliggen op te nemen. Er liggen zeker nog een stuk of 12 tracks klaar, met of zonder beat nog sommige...maar ik heb besloten om gewoon te gaan opnemen. Wat ik nu drop is dus al weer iets ouder, maar toch wil ik die shit droppen...

Dus bij deze de eerste twee:
Baggy - Sta Paraat
Baggy - Geef geen moer
Baggy ft. BerryBleck - de Invasie

Beats van solo's zijn van dj Odin O en die track met BerryBleck is BleckBeatz

Het is brag&boast, maar de serieuzere tracks die ik heb zijn nog beat-loos dus die zijn onderweg.


Wees zo vrij om nuttige feed te geven!

Baggy
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2007 @ 14:33:13 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 21-08-2007 om 14:42:07
kicked naar "Eigen audio"
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
baggy
Gepost door baggy op dinsdag 21-08-2007 om 14:44:54
ooh oke, foutje
Ko-eN Gepost door Ko-eN op dinsdag 21-08-2007 om 14:46:14
kan je ze niet op youtube zetten ofso?
ik kan nie streamen man
baggy
Gepost door baggy op donderdag 23-08-2007 om 14:01:29
mensen, ik check net de statistieken van Soundclick en zie dat er toch zeker na het posten een aardig aantal mensen de tracks hebben gecheckt, daarnaast hebben aardig wat mensen het topic bekeken....dus beetje raar dat er geen feedback of reacties op de tracks worden gegeven!

Baggy
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.