Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 24-08-2007 om 13:58:36
[Vr. 24-08-'07] The Streets @ Melkweg, Amsterdam
http://www.the-streets.co.uk/



Waar: Melkweg, Amsterdam
Zaal: The Max
Wanneer: Vrijdag 24 Augustus 2007
Kosten: 20,- euro + lidm.
Aanvang: 21.00 uur


Het is even stil geweest rondom Mike Skinner en zijn soloproject The Streets. En dat is wel eens anders geweest. Na het debuutalbum ‘Original Pirate Material’ is het snel gegaan met hem en werd hij zelfs uitgeroepen tot ‘voice of a generation’.

Dat is dan redelijk zorgwekkend voor deze generatie, want drank- en drugsgebruik liep als een witte cocaïnelijn door zijn nog zo prille carrière, met het onthutsende Lowlands optreden in 2004 als dieptepunt. Of hoogtepunt zo je wilt, Skinner wil het legendarische optreden namelijk ooit nog eens op dvd uitbrengen. Op de laatste plaat ‘The Hardest Way To Make an Easy Living’ werd de zwarte keerzijde van zijn sterrenbestaan op ontwapende wijze blootgelegd. De plaat klinkt op z’n tijd donker, maar immer grappig met de nodige zelfspot zoals we dat van hem gewend zijn. Muzikaal gezien is de plaat gevarieerder dan de garage-2step sound die het debuut en de opvolger ‘A Grand don’t Come For Free’ kenmerkte. En blijkbaar wil Skinner nog meer muzikale zijstraten bewandelen. Op het dit jaar uit te komen nieuwe album experimenteert hij namelijk met live-instrumenten, iets wat hij nog nooit eerder gedaan heeft. Trompet, viool, harp, fluit, piano en gitaar verdringen de rauwe beats die een handelsmerk van The Streets zijn geworden. Of Skinner zelf volwassen is geworden is twijfelachtig, maar het heeft er alle schijn van dat dat wel opgaat voor z’n muzikale ontwikkeling.

Onlangs maakte Mike Skinner bekend dat de release van zijn geplande vierde album, opvolger van het succesvolle ‘The Hardest Way To Make An Easy Living’ uit 2006, wordt verschoven naar volgend jaar. De geplande Europese tour gaat echter wel gewoon door, met deze exclusieve show in Nederland. Zo krijgt het Nederlandse publiek de gelegenheid om toch al materiaal te horen van het volgend jaar te verschijnen album! Als jonge, succesvolle artiest wordt je geconfronteerd met grote verwachtingen. Deze druk is volgens Mike Skinner de voornaamste reden voor het uitstellen van zijn album.

The Streets - Blinded By The Lights

The Streets - Fit But You Know It

The Streets - Never Went To Church


...Ik zit echt te twijfelen om hierheen te gaan, lijkt me wel dope, maar weet niet zeker of ik ga vanavond. Mike Skinner is aan de andere kant wel een held
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2007 @ 14:01:43 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Nav Gepost door Nav op vrijdag 24-08-2007 om 14:05:10
Typhoon is er ook in de kleine zaal om 22.15 !!!
----------------------------------------
lik mn snare of zuig aan mn kick
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 24-08-2007 om 14:21:36
Ik dacht dat dit de line up was in de andere zaal:
NuClear Family, Tim (V.S.O.P.), Ceebass, Eenheid & Wudstik

Edit: Ow ok, ik zie het al op de Melkweg site, die OneMen OneMIC tour is geschrapt ofzo dan...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2007 @ 14:24:42 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Rave
No sleep till Amsterdam
Gepost door Rave op vrijdag 24-08-2007 om 15:14:47
Als ik niet skerr was zou ik wel hier heen gaan Typhoon is kratis. Ben wel benieuwd, want laatste keer dat ik the streets zag gingen veel mensen k.o.
----------------------------------------
http://www.last.fm/user/Neody
Beyond focus... graduated from the ranks of hopeless
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 24-08-2007 om 15:48:37
Streets wil ik sowieso nog es live zien, echt veel energie daar.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 24-08-2007 om 17:31:33
ik wil the streets ook nog wel eens live zien maar denk neit dat t um gaat worden deze keer
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.