Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
E-B-A
Gepost door E-B-A op vrijdag 24-08-2007 om 16:17:40
YoYo nieuwe track getaped met MCY
Starend uit het raam
Laat weten wat je er van vind
http://www.myspace.com/revoraptwel
Ook te vinden op me eigen site natuurlijk
En woesndag avond met intervieuwtje tussen 8 en 10 op oogradio dus als je tijd hebt kan je altijd ff checken


En een snippit voor onze nieuwe track: 1 kans
http://nl.youtube.com/watch?v=y9t4pmYzJAs

----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op vrijdag 24-08-2007 om 18:51:05
van wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik het allemaal veeeeeeeeeeel te zoetsappig. Ik denk aan de hand van je tracks dat je het leven veel te serieus neemt. Je hebt geen shit waar je op los zou kunnen gaan of zo, af een toe een serieus nummer is ok maar hier word ik n beetje depri van. Ik vind je stemgeluid schel en beklemt. Je teksten lijken diepzinnigheid te moeten weergeven maar als ik luister komt het toch oppervlakkig over. Volgens mij probeer je zo je best te doen dat het ECHTE gevoel niet overkomt.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 24-08-2007 om 18:54:27
Ik vind ook dat je teveel emoteksten schrijft. Wat luchtigere shit zou goed doen man, je hebt de juiste skills dus gebruik ze ook goed. Ik vind je stem overigens totaal niet storend, maar juist een van je sterkere kanten.


Majestics
Hell Squad 101
Gepost door Majestics op vrijdag 24-08-2007 om 23:03:04
emotoy
E-B-A
Gepost door E-B-A op vrijdag 24-08-2007 om 23:04:45
Quote:
Majestics schreef op 24-08-2007 @ 23:03
emotoy

Ik heb meer andere nummers gemaakt, maar die ken jij niet gast dus wacht maar rustig af ok

De rest, thnx voor de reactie
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
TisssSjonny Gepost door TisssSjonny op zaterdag 25-08-2007 om 10:18:14
Quote:
Majestics schreef op 24-08-2007 @ 23:03
emotoy


Whahahahaha

Trouwens wat zie ik nou op die myspace van je??? tis Revo???? tis revo?? moet je die shit nou ook weer jatten???
TisssSjonny&Lexxx gek, Verzin eens iets zelf, Emotoy!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2007 @ 10:23:48 ]
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zaterdag 25-08-2007 om 10:26:45
ik vind als je een tekst emo schrijft dan luisteren de mensen,
dan kunnen ze je tekst begrijpen en voor je het weet krijgen ze
van zijn tekst wel inspiratie,,
daarom vind ik meestal van de emo teksten dope,
maar het is mijn smaak waarschijnlijk/..
----------------------------------------
niet
TisssSjonny Gepost door TisssSjonny op zaterdag 25-08-2007 om 10:48:19
FOk al die emoshit, dit is hiphop bitches, emo, emo, donder op met die troep stelletje alto's. Oprotten!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zaterdag 25-08-2007 om 13:59:15
Je maakt inderdaad alleen maar gevoelige tracks. En dan kun je zeggen: "Nee, maar je hebt de rest nog niet gehoord." Laat dat dan eens horen. Als ik zo eens terug denk aan alle tracks die je hier hebt gedropt krijg ik echt het idee dat je 24/7 op bed ligt te janken ofzo. Aangezien je flink vooruit bent gegaan in de afgelopen periode wil ik ook weleens iets anders horen.

@
Gooische boy

Leg een copyright op Tis dan..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zaterdag 25-08-2007 om 14:02:20
ik vind hem vet.. MCY komt ook kenker hard..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
E-B-A
Gepost door E-B-A op zaterdag 25-08-2007 om 14:38:05
Quote:
dobleye schreef op 25-08-2007 @ 13:59
Je maakt inderdaad alleen maar gevoelige tracks. En dan kun je zeggen: "Nee, maar je hebt de rest nog niet gehoord." Laat dat dan eens horen. Als ik zo eens terug denk aan alle tracks die je hier hebt gedropt krijg ik echt het idee dat je 24/7 op bed ligt te janken ofzo. Aangezien je flink vooruit bent gegaan in de afgelopen periode wil ik ook weleens iets anders horen.

@
Gooische boy

Leg een copyright op Tis dan..


Thnx, ik bedoelde eigenlijk, dat ik die nummers op me mixtape zet vandaar dat nog niemand ze kent maar daar laat ik dus andere tracks horen

Nog reacties op dit nummer btq?
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
Ko-eN Gepost door Ko-eN op zondag 26-08-2007 om 14:25:11
dikke beat zal wel gejat zijn (beetje jammer vind ik dat altijd)
maar revo je boekt voorruitgang gek, je stem gebruik met name, het refrein klinkt ook zeker rlx, ik vind je persoonlijk ook beter flowen dan MCY, Dat komt ook omdat hij heel de tijd aan het eind van zen zin de klemtoon herhaalt waardoor de overgangen een beetje slordig klinken, wat totaal niet had gehoeven.(als dat weg was, vond ik de track echt beter) keep it up (en haal die 2e track op je space weg man haha die is echt te kut vergeleken bij deze)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2007 @ 14:42:04 ]
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zondag 26-08-2007 om 16:16:16
wat een haters weer.. ai ai..

Eerste keer dat ik hem luisterde vondt ik hem matig, en in het eerste couplet een te zachte stem.

Later toen ie weer voorbij kwam in me media player, kwam ie toch hard bij me binnen en dus op repeat gezet..

mijn conclusie, dope track weer

enne.. zorg dat je nooit stop met emo hiphop, zorg dat je je ding dropt.. want het klinkt top, fuck haters met hun flop shit hop.. blijf die mic rocken want je weet dat het klopt

p's from tha south
----------------------------------------
Zieke Zuiden
E-B-A
Gepost door E-B-A op zondag 26-08-2007 om 22:05:03
Yoyo thnx voor je reactie man waardeer die shit wel

p'zziezz
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
Devill Gepost door Devill op zondag 26-08-2007 om 22:08:07
revo wat is je ertiestiennaam? revo of Mc revo ?
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 26-08-2007 om 22:42:24
je hebt lexxxie als 2e vriend, lol. is dat in het motto houd je vrienden dichtbij, maar je vijanden dichter bij?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
E-B-A
Gepost door E-B-A op zondag 26-08-2007 om 23:14:06
Quote:
Devill schreef op 26-08-2007 @ 22:08
revo wat is je ertiestiennaam? revo of Mc revo ?

Mc revo


@ freek

Kan je een soort van vriendenopstellingen maken ofzo? ik snap toch niks van die site gehe
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op maandag 27-08-2007 om 01:35:43
Quote:
TisssSjonny schreef op 25-08-2007 @ 10:48
FOk al die emoshit, dit is hiphop bitches, emo, emo, donder op met die troep stelletje alto's. Oprotten!


Ik Weet niet welke Bitch het in zijn hoofd heeft gehaalt om te zegge dit is hiphop dus fock wat ik voel , Mattie hiphop is begonnen met de kutte dinge van je leven te uite , ik vind dat het juist andersom moet zijn meer gevoel shit minder represent ,

watje wel kan doen is zegge wat er op je hard ligt , maardan door middel van een harde track , zegmaar al je frustraties uite
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op dinsdag 28-08-2007 om 12:58:07
Quote:
BasiK_013 schreef op 27-08-2007 @ 01:35
(...)

Ik Weet niet welke Bitch het in zijn hoofd heeft gehaalt om te zegge dit is hiphop dus fock wat ik voel , Mattie hiphop is begonnen met de kutte dinge van je leven te uite , ik vind dat het juist andersom moet zijn meer gevoel shit minder represent ,

watje wel kan doen is zegge wat er op je hard ligt , maardan door middel van een harde track , zegmaar al je frustraties uite

wat lul jij nou weer.. jij luisterd te veel naar 2pac bro! ik heb niks tegen emo-tracks, maar ten eerste hiphop is niet alleen rappen, en ten tweede is rappen dope rijmen, en daar mag je je eigen vormgeving aan geven..

en revo kankeremotoy, kanker nou is op met je tracks, je hebt geen talent.. je hebt een gay-stem.. sheez zelfde stem als Typhoon, maar Typhoon klinkt tenminste ruig damn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-08-2007 @ 12:59:34 ]
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op donderdag 30-08-2007 om 01:06:10
Nee gozer wtf praat jij , en wat isser mis met 2pac?
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.