Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 ]
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 31-08-2007 om 15:30:42
Een topic die me gruwelijk vet lijkt, welke vechtsport doe je, en hoe vaak heb je al gevochten, vertel je verhaal


Ik doe dan geen vechtsport, maar wil wel onder kickboksen gaan. Ik heb nooit ECHT gevochten, of ik werd afgeslagen, of ik sloeg iemand. Op de basischool ontelbare keren gevochten, en daarna nog 3 keer, ben er niet zozeer trots op, maar een van mijn grootste doelen op het moment is sterker worden en voor mezelf kunnen opkomen, mischien vind je het cliche maar dit is echt iets wat ik wil

anyway, verhalen/ervaringen met vechten, of doe je een dope vechtsport, drop je foto's en shit hier
----------------------------------------
argh
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 31-08-2007 om 15:37:25
mss is krav magna wat voor jou,ff youtube checken..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
DJel
Wat?
Gepost door DJel op vrijdag 31-08-2007 om 15:41:27
Ik doe een oostere vechtkunst (kempo) en heb een aantal maanden gethaiboxd. Ben met thaiboxen gestopt omdat ik het zat werd om elke les kruipend naar huis te moeten gaan door pijnlijke bovenbenen of genkeusde ribben..

Vind vechtpsporten vooral tof omdat je een hele goede 'work-out' krijgt en het toch een beetje een kick geeft.

Heb nog nooit op straat gevochten en ben dit ook niet van plan om dit ooit te doen.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 31-08-2007 om 15:42:06
Nu doe ik alleen nog maar kickboksen maar heb veel meer vechtsporten gedaan, vechten op straat doe ik niet meer. Tenzij ik lastiggevallen word en ik niet anders kan. Laatst stond ik in een dronken bui tegenover 7 man. Ik heb er 4 gepakt en toen werd ik zelf afgeranseld.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 31-08-2007 om 15:47:27
nja ik vecht niet omdat ik het superleuk vind, maar omdat ik ruzie heb met 90 % van eht dorp waarin ik woon, moet ik gewoon sterk genoeg zijn
----------------------------------------
argh
DJel
Wat?
Gepost door DJel op vrijdag 31-08-2007 om 15:47:56
Quote:
Stoeprand schreef op 31-08-2007 @ 15:42
Nu doe ik alleen nog maar kickboksen maar heb veel meer vechtsporten gedaan, vechten op straat doe ik niet meer. Tenzij ik lastiggevallen word en ik niet anders kan. Laatst stond ik in een dronken bui tegenover 7 man. Ik heb er 4 gepakt en toen werd ik zelf afgeranseld.


Dan had je waarschijnlijk beter weg kunnen lopen, dan ben je maar een ' mietje' .
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 31-08-2007 om 15:51:21
Waarschijnlijk waren ze je achterna gelopen, of ja, wie lokte eht uit?
----------------------------------------
argh
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 31-08-2007 om 16:46:08
Belangrijk bij de vechtsport die je kiest is dat het wel op straat toepasbaar moet zijn.. Want dat is wat je wil toch? Meeste Oosterse vecht-technieken zijn veel moeilijker te gebruiken in een echt straatgevecht, tenzij je het al lang doet maar dan moet je wel aan een jaartje of meer denken. Plus die sporten hebben ook veel te maken met zelfbeheersing waar ook veel tijd in gaat zitten.

Kickboxen of judo is wel beter om te doen als je het buiten gaat gebruiken. Als je nog nooit ECHT gevochten heb moet je zeker eerst oefenen. Snelheid, concentratie en controle over je angst, daar draait het om. Probeer het niet mooi te doen zoals in films.. Zorg gewoon dat je je tegenstander neer krijgt en dan blijven rammen. Mijn ervaringen doen dr verder niet toe..

Ik doe trouwens op dit moment geen vechtsport, zit wel op een sportschool en train al een tijdje. Dat wil ook weleens helpen om mensen 2x te laten nadenken of ze ruzie met je willen. Het is maar net wat je wilt..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 16:52:53 ]
duvee
Gepost door duvee op vrijdag 31-08-2007 om 16:56:36
ja vandaag daarnet joh! ik werd van mn fiets geslagen door 4 man die ik niet ken..
stappen ze af en beginnen ze op me in te slaan en trappen..
toen ze weg gingen belde ik mijn broer en die nam wat vrienden mee..
even later hadden we ze ingehaald en damn.. wraak smaakt echt zoet!

edit: normaal hou ik niet van vechten.. maar als ze mij pakken zonder reden.. dan word ik echt mad.. snap niet dat je zoiets kunt doen.. iemand zonder reden pakken..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 16:59:09 ]
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 31-08-2007 om 16:57:44
ik heb zelf 2x zinloos geweld mee gemaakt en uhm 1 x was ik te zat om terug te kunnen vechten
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 17:01:57
Haha Echt zo'n 'stoere verhalen topic'. Raz zal ook wel gaan posten, dansen in politiebusjes is nog stoerder dan vechte op straat...

Ik ga niks melden verder hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 17:02:25 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op vrijdag 31-08-2007 om 17:04:56
Quote:
DJel schreef op 31-08-2007 @ 15:47
(...)

Dan had je waarschijnlijk beter weg kunnen lopen, dan ben je maar een ' mietje' .


als je dronken bent kom je nooit op het de juiste beslissing
en doe je altijd het verkeerde in plaats van wat je had moeten doen

hehehe

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 31-08-2007 om 17:08:45
hehe hou op schei uit
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 31-08-2007 om 17:09:42
Quote:
Zesco schreef op 31-08-2007 @ 16:46
zit wel op een sportschool en train al een tijdje. Dat wil ook weleens helpen om mensen 2x te laten nadenken of ze ruzie met je willen. Het is maar net wat je wilt..


Die snap ik niet,bedoel je met trainen... fitness?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 31-08-2007 om 17:10:26
Quote:
Zesco schreef op 31-08-2007 @ 16:46
Belangrijk bij de vechtsport die je kiest is dat het wel op straat toepasbaar moet zijn.. Want dat is wat je wil toch? Meeste Oosterse vecht-technieken zijn veel moeilijker te gebruiken in een echt straatgevecht, tenzij je het al lang doet maar dan moet je wel aan een jaartje of meer denken. Plus die sporten hebben ook veel te maken met zelfbeheersing waar ook veel tijd in gaat zitten.

Kickboxen of judo is wel beter om te doen als je het buiten gaat gebruiken. Als je nog nooit ECHT gevochten heb moet je zeker eerst oefenen. Snelheid, concentratie en controle over je angst, daar draait het om. Probeer het niet mooi te doen zoals in films.. Zorg gewoon dat je je tegenstander neer krijgt en dan blijven rammen. Mijn ervaringen doen dr verder niet toe..

Ik doe trouwens op dit moment geen vechtsport, zit wel op een sportschool en train al een tijdje. Dat wil ook weleens helpen om mensen 2x te laten nadenken of ze ruzie met je willen. Het is maar net wat je wilt..


Sorry, maar ik denk toch dat Judo in het ''echte leven'' compleet nutteloos is.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 31-08-2007 om 17:12:57
nou dat denk ik toch echt niet, wanneer jij iemand op de grond krijgt dan is het nog maar een eitje om het "af te maken"
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 31-08-2007 om 17:14:01
Quote:
aprofourz schreef op 31-08-2007 @ 17:09
(...)

Die snap ik niet,bedoel je met trainen... fitness?


In de sportschool doe ik gewoon fitness. Thuis train ik ook wel spieren maar niet zoals in de sportschool. Meer met een bepaalde techniek erachter om ergens specifiek sterk in te worden, niet om breder te worden. Bijvoorbeeld 3 vinger opdrukken om meer kracht in je handen te krijgen. Ook omdat ik soms help op een kermis om attracties op te bouwen of af te breken dus dan gebruik je hele andere kracht dan met fitness of vechtsport training.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 17:15:15 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 17:15:25
De meeste mensen die een vechtsport beoefenen zijn in real life juist geen ruziemakers en gebruiken hun technieken dan ook niet.. Het zijn juist de andere stoere mannetjes.

Gaat niet altijd op natuurlijk.. 1 vriend van me kickbokst en die is wel licht ontvlambaar maar een andere is in Taekwondo (dan wel zijn leeftijd en gewichtsklasse) Nederlands Kampioen geworden en die is altijd rustig.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 17:16:39 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op vrijdag 31-08-2007 om 17:20:27
ik zat op karate, syeaahh xD nooit wat mee gedaan
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
djayen
de liefste
Gepost door djayen op vrijdag 31-08-2007 om 17:23:21
Mijn wiskunde leraar die ik had, had een zwarte band karate lol
----------------------------------------
joden
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 31-08-2007 om 17:23:24
heb ook 6 jaar taekwondo gedaan, hoe langer je het doet hoe meer zelfbeheersing je krijgt
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 31-08-2007 om 17:24:42
Quote:
Liquid schreef op 31-08-2007 @ 17:10
(...)

Sorry, maar ik denk toch dat Judo in het ''echte leven'' compleet nutteloos is.


Ik ben het niet met je eens maar ik moet mezelf wel verbeteren want ik zei dat Oosterse vechtsporten moeilijk op straat te gebruiken zijn. Maar judo is een Oosterse vechtsport, dus dat is een uitzondering.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 17:28:40 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 31-08-2007 om 17:25:11
Ik doe momenteel Pentjak Silat en ga bezig met Krav Maga. Ik heb inmiddels aardig wat vechtpartijen mee gemaakt als uitsmijter, en er altijd goed vanaf gekomen. Toch vind ik het wel handig om me ook tegen gewapende mensen te kunnen verdedigen of tegen een grotere overmacht, wat je als uitsmijter nog wel eens tegen komt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op vrijdag 31-08-2007 om 17:33:07
lol waar ben je uitsmijter

----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 31-08-2007 om 17:34:46
Die houdgrepen zijn wel leuk, maar als je niet de regels volgt dan kom je daar zo uit hoor. Dat is het mindere van judo. Volgens de judo regels is het moeilijk om uit een houdgreep te komen, maar als je gewoon in iemands arm/been/whatever gaat bijten dan ben je er zo uit.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 31-08-2007 om 17:35:19
Doet er niet zo toe waar, een lokaal ding Geen sjoege ooit aan de deur aangesproken te worden door forummembers No offence.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 31-08-2007 om 17:39:33
Quote:
Liquid schreef op 31-08-2007 @ 17:34
Die houdgrepen zijn wel leuk, maar als je niet de regels volgt dan kom je daar zo uit hoor. Dat is het mindere van judo. Volgens de judo regels is het moeilijk om uit een houdgreep te komen, maar als je gewoon in iemands arm/been/whatever gaat bijten dan ben je er zo uit.


Dat is wel waar. Maar je moet je als judoka je op straat ook niet aan de regels houden. Als je bepaalde technieken van judo beheerst en je gebruikt ze, terwijl je ook beseft dat het niet op een mat in de dojo is dan ben je in het voordeel..
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op vrijdag 31-08-2007 om 17:42:54
Quote:
sbu schreef op 31-08-2007 @ 17:35
Doet er niet zo toe waar, een lokaal ding Geen sjoege ooit aan de deur aangesproken te worden door forummembers No offence.

nahhh ik ben te jong dus kijken of ik toch binnenkom xD
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op vrijdag 31-08-2007 om 18:01:00
ik doe nu iets minder dan een jaar, Thai-Boksen, vind het zelf echt een prachtige sport , enja, op straat.. zeker top
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
cml.exe
Gepost door cml.exe op vrijdag 31-08-2007 om 18:03:54
Ik ben van plan om tijdens mijn 5 maanden stage periode aan vechtsport te doen.
Dacht aan kickbox, in Barcelona. Ik hoop dat ik redden kan qua energie.
( Dat ik niet moe ben na een stage dag )
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 31-08-2007 om 18:05:04
hehe spade als uitsmijter, sorry spade, maar je hebt nou niet echt het formaat van de doorsnee uitsmijter dus ik moet even grinniken.

Niet dat je mijn ass misschien wel kickt met al die vechtsporten tho
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 31-08-2007 om 18:09:16
MuSS070, het is meer hoe je overkomt op het publiek, men kent mij vaak al als bezoeker, en weet dat ik niet uit de weg ga. Dat is al de helft van het werk, ook weten dat er altijd iemand is om je te backuppen helpt je behoorlijk. We hebben een vrijgoed systeem bij ons. En als het er echt op aankomt, maakt een vechtsport of niet weinig uit. Als je de juiste plekken maar hard genoeg raakt.

Het is pas intressant als degene die naarbuiten moet helder is, en aan vechtsportdoet of heeft gedaan. En op de één of andere manier zijn dat nooit de type personen die er uit moeten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 31-08-2007 om 18:14:00
ach kreeg laatst een glas bier in mn gezicht en toen een knietje in een discotheek van 1 of andere mongool daarna ben ik op hem in gaan slaan maar zou mn god niet meer weten wat ik precies deed. Ging gewoon op zwart als je erg kwaad ben en dronken maakt het allemaal niet zoveel uit of je aan vechtsport doet of niet en aangezien dat waarschijnlijk de enige gevechten zijn die ik mee zal maken heb ik geen vechtsport of iets anders nodig. Je kan het natuurlijk ook gewoon leuk vinden maar ja dan ben ik meer iemand die er van houd naar een gevecht te kijken dan het zelf te doen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 31-08-2007 om 18:23:13
hehe spade je hebt gelijk, maar het idee dat ik naar die tent zou gaan en over de uitsmijtewr heen kijk vind ik gewoon grappig. Natuurlijk zegt het verder mniets, maar het idee alleen al hha

Ik heb 1 keer met 2 vrienden een uitsmijter lens geslagen omdat die aan een vriendin van mij zat. Daarna zijn wij lens geslagen door een aantal andere uitsmijters, was wel de moeite waard tho
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op vrijdag 31-08-2007 om 18:23:49
Shaolin Kempo

Heb het gelukkig nooit hoeven gebruiken


----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 31-08-2007 om 18:25:00
De kraanvogel is mn specialiteit.
----------------------------------------
Days to come
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 31-08-2007 om 18:34:21
sjee vage namen hier allemaal man. Ik boks. Gewoon rammen met gebalde vuisten op iemands gezicht.

Ik heb nooit echt gevochten , omdat meestal als een situatie zich voordoet ik kenker dronken ben en ik dan echt veelste lief en sociaal ben om te vechten , gelukkig ben ik ook nooit in elkaar geslagen omdat ik me er wel uit lul.

Maar als het er op aan komt is boksen denk ik 1 van de beste vechtsporten om toe te passen op straat.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 31-08-2007 om 18:38:06
Quote:
mixxman schreef op 31-08-2007 @ 18:14
ach kreeg laatst een glas bier in mn gezicht en toen een knietje in een discotheek van 1 of andere mongool daarna ben ik op hem in gaan slaan maar zou mn god niet meer weten wat ik precies deed. Ging gewoon op zwart als je erg kwaad ben en dronken maakt het allemaal niet zoveel uit of je aan vechtsport doet of niet en aangezien dat waarschijnlijk de enige gevechten zijn die ik mee zal maken heb ik geen vechtsport of iets anders nodig. Je kan het natuurlijk ook gewoon leuk vinden maar ja dan ben ik meer iemand die er van houd naar een gevecht te kijken dan het zelf te doen.


Dat herken ik wel.. Als ik zie dat een vriend van me tikken krijgt, of je zelf gewoon ruzie hebt.. Op gegeven moment wordt het me ook zwart voor de ogen.. Beetje moeilijk te beschrijven maar dan ga je er gewoon blind op in..
Dan denk je ook nie na over eventuele gevolgen als een verbod voor die tent of eventuele blauwe ogen.. Of juten natuurlijk..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 18:38:44 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 31-08-2007 om 18:49:58
Door het lint gaan heeft zn voordelen maar je verliest je coördinatie. Als je je zelf goed onder controle heb en je weet wat van spieranatomie en zwakke plekken kan je iemand doodslaan. Maar dat is iets wat de meeste mensen hier niet nodig hebben omdat ze niet in een situatie zullen komen dat het nodig is.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 31-08-2007 om 18:50:57
pff vroeger had ik een enorm kort lontje. Op de basisschool was het sowieso elke dag vechten met het overblijven op school, bij elke potje voetbal was het wel raak. 1 verkeerd woord of schop en ik ging door het lint. Op de middelbare school heb ik dat gelukkig wel afgeleerd op een aantal incidenten na. Nu ben ik meer de peace brenger met uitgaan enzo. Ik heb er geen zin meer in en als je toch vaak ziet dat het toch wel vaak verkeerd afloopt met sommige slachtoffers of vrienden.
Ik heb zelf een jaar gebokst en oefen nog vaak zelf. Ben wel van plan om dat weer te gaan doen.
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 31-08-2007 om 19:25:36
weet iemand btw oefeningen om gewoon thuis beter te worden in het algemeen, of hoe je je controle kan behouden in een gevecht en waar je op moet letten
----------------------------------------
argh
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op vrijdag 31-08-2007 om 19:29:25
ga gewoon naar een kicbox vereniging of iets dergelijks kost bijna niks.

judo kan trouwens wel handig zijn op straat, je moet alleen wel en aantal jaren ervaring hebben. Dan pas kan je de technieken die je vanaf 't begin leert, vloeiend uitvoeren omdat het dan automatisme is geworden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 19:32:14 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 31-08-2007 om 19:29:41
Je moet heel veel tegen een betonnen muur aanslaan, steeds op dezelfde plekdezelfde beweging maar wel steeds harder
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 31-08-2007 om 19:29:55
Ja ik zit in tijd nood, en ik doe liever alleen
----------------------------------------
argh
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 31-08-2007 om 19:38:27
dat is waar muss , ik had een boks zak met stenen waar ik dat op deed. alleen die is weg gehaald door me pa omdat hij het verdacht vond dat dat ding onder het bloed zat haha
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 31-08-2007 om 19:41:06
wat is daar het nut van? verharding van de knokkels of zo?
----------------------------------------
argh
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 31-08-2007 om 19:44:07
hahahaha dus jullie gaan als een stel idioten tegen een zak vol met stenen aanslaan?
----------------------------------------
beng!
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 31-08-2007 om 19:44:43
Wat MuSS zegt.. En je kan ook (als je die hebt) met een dumbell stoten. Kan zwaar zijn in het begin.. Van opdrukken krijg je wel borstspieren waardoor je ook harder slaat, nog effectiever is opdrukken op je vuisten waardoor je knokkels ook harder worden. Maar het echte werk is toch het gevecht zelf dus je zal wat ervaring op moeten doen met een sport. Of gewoon je verstand op 0 zetten en bij de eerst volgende keer dat jij vind dat je een aanleiding hebt om te vechten het gewoon doen. Maar ga dr niet vanuit dat je wint..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2007 @ 19:45:21 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 31-08-2007 om 19:45:30
hehe nee ik deed dat vroeger nog wel is als ik boos was, dan wilde ik bloed zien. Dan vond ik dat ik beter me eigen bloed kon zien dan dat van een ander

Verder heeft het geen nut dan het je zelf pijn doen geloof ik, je pijngrens zal wel iets verhoogd worden
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 31-08-2007 om 19:45:57
ik heb vroeger aan taekwondo gedaan tot de blauwe band..
toen heb ik voetbal gedaan, en ben sinds een jaartje bezig met boksen.
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.