Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Canon Gepost door Canon op woensdag 05-09-2007 om 14:10:48
Someone take dis nigga to a mental institution!!!!


From: Roger Saro <elrodmusic@yahoo.com>
Date: 5 september 2007 3:00:11 GMT+02:00
Subject: New E-Mail Adress El.Rod

Beste Mensen,

Ik heb een nieuw e-mail adres en dit is ut: elrodmusic@yahoo.com

'elrod@ipmlogic.com' is niet meer in gebruik dus wees ook slim genoeg om daar nix naar toe te sturen.

El.Rod Update

Ik ben niet zo interactief als ik zou willen. Je ziet geen leuke foto's van mij op m'n Myspace page. Ik krijg ook nooit comments van mensen....Ben meer et type die het leven 'echt' leeft. (Ik ben niet "hip". Ik heb ook nog geen Hyves) Ik ben alleen op forums om links te stelen en nieuwe liedjes te downloaden.

Ik bedoel, ik heb de meeste rappers face to face ontmoet (Masta Ace, Ghostface, Lupe Fiasco, Jay-Z, Talib Kweli, Nas, Black Milk etc etc) maar ik vertikte een foto te maken met ze. Ik ben zelf een MC weet je...je komt al heel snel "groupie-ish" over....

Ik heb wat leuke anekdotes maar geen bewijs. (Ik kan dus ook vet uit me nek lullen...ZzZzZ....). De enige rapper met wie ik een foto heb is Nas en dat is omdat 'Illmatic' goddelijk is. Zelfs DIE foto heb ik nooit op m'n page gegooit...(of gegooid?!?..ben verkouden me hele porem zit vol met groen/geel snot...neem me niet kwalijk..)

M'n convo met Jigga was te kort om een foto te maken. De beste man was namelijk net begonnen aan zijn buffet.

Ik ga bijna elke weekend wel ergens naar toe en maak de gekste dingen mee (Aanbiedingen voor triootjes, blow jobs in portiekjes in Oud-Zuid, sex in de WC in de trein richting Den Haag..) Vraag Sulay Reval (Wie?!? Nederland 3 Bitch), Abstract...of bijna elke aantrekkelijke chick in Amsterdam en de Randstad...LOL!)

Jimmy Woo, Onasis, Bloemendaal, Salsa Lounge zelfs die vieze Noodlanding avonden in de Paradiso....En ook nog eens overal gastenlijst!...The Woo is bijna m'n stamkroeg geworden en ik schud wekelijks de hand met Regilio Tuur en me oude schoolmaatje en inmiddels AZ voetballer (die die lelijke penalty miste) Ryan Donk (Jij bent ook overal hé!) Onnodige informatie, ik weet et......PUKE. (Hoofdschuddend achter de comp en denkend "druk op backspace..NU!!"

Ik heb één mixtape gedropt en daarna werd ik praktisch een BN'r (Bekende Neger) Ik sta binnenkort in Code en Blend en ben 2 Oktober te gast bij 'Wat Anders'. De show van me maatje (jáá..echt!) Venz & de beste NL-talige rapper sinds Extince. Jiggy Djé (Sticks wie?!?)

"Hoe gaat het met de muziek dan El.Frog?"

Muziek? Muziek me ZWARTE Ass. Toen ik pas uitkwam had iedereen hun bekkie klaarstaan; "Beste Engelstalige MC!!" "We hebben MC's zoals U nodig"..Bla..Bla Bla.
Toch kwam rond dit voorjaar toch wat haat naar boven.

El.Rod is niet origineel. (Deze is zo irri. Zodra je Engelstalig rapt "Klink" je meteen als "MC fill in the blank"...Kutzooi...)

El.Rod moet eigen beats gebruiken. (Het was een MIXTAPE Verdomme!)

El.Rod is arrogant (OK, deze is wel waar)

El.Rod is arrogant (Deze ook)

en...w8 deze.....: El.Rod is arrogant. (Right on the money)

Ik ben KANKER arrogant. Ik BEN de beste Engelstalige MC in dit kikkerlandje en neem mezelf vooral niet al te serieus. (Welke zijn wel dope? Behalve Dox & GMB zuigen al die kutrappers) Ik leef voor die looks op mensen hun gezichten. Mij krijg je niet klein. Ik ben te blij voor dat.
Muziek is niet op een laag pitje..Ben je gek joh!?!? Ik ga alleen geen muziek uitbrengen om vervolgens mensen tegen te komen die het niet kunnen opbrengen om me props te geven. Fok DAT! I LUV the attention.

Ik stond dit jaar nog op Parkpop met het fokking METROPOLE ORKEST en ik moet me drukmaken om een uber Hip-Hopper die opeens een Lil' Wayne fan is?...Nah Son....Nah...

Sinds we aan het 'name-droppen' zijn....LiveXS had mij genomineerd voor Beste Independent Act 2007. Dope toch? Ik Begin een soort "cult-favourite" te worden. Hop on the bandwagon! Google El.Rod pannekoeken. Het is inmiddels mogelijk...

Nee. Er komt geen nieuwe mixtape uit. Alleen een re-release van de huidige tape met 7 xtra bonus trax (Ik kill Mobb Deep´s "Quiet Storm" beat. Zelfs Elzhi van Slum Village werd gek toen hij die verse hoorde. "Black Republican" van Nas & Jay-Z rip ik ook HELEMAAL kapot).

Na deze re-release rap ik NOOIT meer op instrumentals van andere artiesten uit de VS.Ik gaf mensen onwetend al te veel ammo. Ze begrijpen die grind hier niet in NL.

Ik verban na de re-releae ook mixtapes van de Nederlandse Rapscene, It's corny now...

Er komt voorlopig ook geen album.

(Iedereen meteen "Du'h, je rapt Engelstalig"

Willen jullie weten waarom?

Ok ff snel dan:

Pias vond m'n Nicolay single "Feel Good" dope,

maaaaar (Gecensureerd. Ik moet deze man goed houden) vond het....ook wel dope maar...bla..bla...bla...(Ik weet ook niet wat Pias met hem doet..don´t ask) Een hele grote Homer Simpson "DO'H!"

Sony/BMG in Engeland is eigenlijk nog steeds op speed dial...(M'n manager is de tofste chick op aarde)

Fatbeats Records liet niets meer van hun horen

Appletree Records hebben me nooit gebeld (Rod....blijf rustig)

Talpa Music bood me een publishing deal aan voor waaaay te weinig geld dus dat contract heb ik niet getekend.....By the way: RTL 8. Talpa is history. (Rappers zijn zo dom tegenwoordig. Getcha business mind right. Leer van Curtis)

De rest zijn we nog aan het mailen, bellen, presskits aan het sturen. etc....

Kijk.....Het werkt niet zoals jullie easyminded peeps denken hoe het werkt. Nicolay is geen vriend van me. Ik heb alleen een beat bij hem gekocht. Hij helpt me niet voor een deal bij ABB..Of BBE Of...(Dat snot kickt weer in...)

Ik rap niet Nederlandstalig. Carreer-ender. Zelfs de kleine labels in NL laten niets van hun horen. (Kindred Spirits? Aardvarck, Whaddup! Mixin Records?, Brian Whaddup! Appletre.....U Get the point...)

Veel achter de schermen bezig dus.

1 Oktober de re-release op Statemagazine en 2 Oktober Lijn 5 Bitches.

Kijk uit naar de track "Swagger" en de remix daarvan met m´n favoriete Nederlandstalige groep naast de Blocnotes, Fata Morgana. (Wan Whaddup!)

Een hele dope cinematische track en (videoclip!?!?) met een Abstract beat genaamd "Eyecandy" komt er ook aan maar dat is nog te vroeg om te zegge eigenlijk....geinspireerd door Amy Grindhouse..

Tjek ook ff m´n myspace (www.myspace.com/elrodmusic) voor wat tracks...

M´n website kan ik jullie ook wel geven maar ik date die shit niet op (Ik betaal die dude niet die dat doet..Ik koop alleen maar kleren...I got a fetish..Sorry...)

In oktober is alles weer vers! www.el-rod.com

Misschien lek ik ook die track van mij met Pete Philly & Perquisite die het album "Mystery Repeats" net niet heeft gered. I´m in a rebelious mood mayn....

O ja...Ik ben de beste (hihi)...("Complicated" en "Not In The Mood" zijn ongesneden bewijs. Ik Wil NIX horen)

P.S. Als ik nog een keer hoor "Wanneer dropt je album?" reis ik naar Belgie met m´n valse OV, schaf ik een 9mm aan voor 900 Euro (I got the money trust me....) en schiet ik letterlijk iemand over hoop.

That´ll jumpstart my carreer!

Life Is GREAT!

EL. "I Should Be A Blogger" Rod
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 05-09-2007 om 14:12:17
2 keer hoeft niet,

en volgens mij mag je persoonlijke berichten niet posten,
verder intreseerd het me geen reet en ik heb wel hyves
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op woensdag 05-09-2007 om 14:13:51
haha ik las deze ook al. Dit is gewoon een update hoor, niks prive en volgens mij is Canon gewoon een bekende van El Rod
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op woensdag 05-09-2007 om 14:17:25
wie is el rod?
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 05-09-2007 om 14:19:06
ja dat vraag ik me dus ook af
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op woensdag 05-09-2007 om 14:39:32
engelstalige mc, deed mee aan de grote prijs X jaar terug. Zijn mixtape was wel dope, maarja he Engelstalig in deze tijd dat is maar een paar mc's tegenwoordig gegunt.
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op woensdag 05-09-2007 om 18:13:10
el rod is wel een dope mc ja, aardige gast ook
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Gecko Gepost door Gecko op woensdag 05-09-2007 om 19:18:21
GAST serius, who gives a fuck!!! Als je niks met internet hebt behalve downloaden waarom zit je dan op internet(myspace!!)???Verder neigt je verhaal behoorlijk naar hypocritischeme(weet niet of dat het woord is) anyways..Rappen kan el-rod wel. Maar de beste van nederland? en dox en gmb? uuhm Skiggy rapz,the proov,pete philly,postman,e-life,Relax,da Floawaz,Reef,Nuclear fam..
Vind ik toch ook wel dope..dacht ik zo
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 07-09-2007 om 14:15:02
haha deze kreeg ik doorgestuurd, heeft ie zijn portie publiciteit van dit jaar ook weer gehad.

"El.Rod Update Part 2

Ok.....

Ik wist niet dat dit ZO uit de hand zou lopen...Ik wist niet eens dat er überhaupt wat aan de hand was om eerlijk te zijn. Tot vanavond.....

Ik heb het inmiddels 'beruchte' e-mailtje 2 dagen geleden letterlijk gewoon getypt en heel nonchalant verstuurd. Niet nagedacht over whatever. Omdat IK dacht dat IEDEREEN wel in zou zien dat ik één grote sarcastische grap aan het uithalen was.

Ik was heel satirisch, uitdagend en vooral in mijn opinie humoristisch bezig in dat mailtje. De zelfspot was er vanaf te lezen.

Dus niet.

Ik ben onderweg naar de releaseparty van The Opposites in de Flexbar en krijg een smsje van Abstract. "We moeten praten over die mail van je". Ik sms trug "hoezo?" Ik krijg een reactie van Ab maar ik ben er inmiddels al...dus ik hoefte niet trug te smssen. Abstract is degene die mij altijd 'grounded' kan houden als ik weer eens "TE" eerlijk ben of m'n ongezouten mening geef over bepaalde mensen. Hij houd me altijd koel en kalm wetend dat ik niet op m'n mondje ben gevallen, dus als HIJ me over iets wil spreken...dan is het menens...

Willie Wartaal komt al praktisch meteen naar me toe. Vet lachend. We slaan elkaar de hand en zeggen gewoon "Alles goed?" maar van de 'look' op zijn gezicht te zien wist ik dat hij lachte om de mail...

Ok....Nu kreeg ik het'n beetje warm...Ik denk: "Ik wist dat ik feedback zou krijgen op dat belachelijke mailtje maar dit voelt weird man".

Bepaalde mensen op de releaseparty keken me vreemd aan. Groeten me niet. Of groette me half assed...

Ik kan lang en kort over dit hele gedoe typen maar bottom line is...Het was een GRAPJE. héél uitdagend, héél flauw, héél pretentieus, héél erg satirisch maar een JOKE.

Abstract en Sulay namen me ff apart en legden me iets heel duidelijk uit:
"Mensen die je persoonlijk KENNEN of je op z'n minst een beetje kennen, gaan weten dat je irritant aan het doen bent. Mensen die je NIET kennen gaan je niet begrijpen en gaan denken dat je serieus bent". Ik kreeg nog hele speeches over me heen en whatsoever. Ik ben wel op m'n plek gezet.

Ik sprak op de releaseparty ook even met MC Fit van de Flinke Namen. Hij had het mailtje ook gelezen en gaf me het advies om'n 2e mail te sturen met een soort uitleg over dat eerste mailtje...Omdat dit van die domme moves zijn en als je niet oppast, kan dat héél lelijk uitpakken.

Dan kan ik wel leuk 'schijt' hebben aan iedereen, maar dat was sowiezo niet de bedoeling van het eerste mailtje, daarom rolt m'n 'uitleg' er ook zo makkelijk uit.

Shout out naar Farid die er ALLEEN maar om kon lachen (Sorry Farid, ik was Mr.Probz idd ff vergeten in m'n "dopeste Engelstalige MC's" lijst. My Bad!) en shout out naar The Flexican die me óók heel duidelijk en eerlijk liet weten dat dit niet zo'n slimme zet was, HOE komisch ik het ook zag...

Ik kan ook ff babbelen over de eikel die het mailtje op 3 (!) forums heeft geplaatst om een 'laughing stock' te maken van El.Rod onder de titel "El.Rod lost it". Ik ben er al achter gekomen wie je bent. Ik kon erom lachen! Ze zeggen Any publicity is good publicity.....

In the words of Russel Simmons, Thank You, God Bless & Goodnight...

El.Rod "
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op vrijdag 07-09-2007 om 16:38:53
nou, dat lijkt me duidelijk...
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 07-09-2007 om 18:36:23
eh,

kortom: ?
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 07-09-2007 om 18:54:40
Quote:
heeft ie zijn portie publiciteit van dit jaar ook weer gehad.


word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 07-09-2007 om 18:59:10
haha ja ik heb alletwee de stukken gelezen, t enige wat ik denk, "heeft die man adhd?"

El.rod is wel ok hoor!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.