Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Vicious Lake Gepost door Vicious Lake op vrijdag 08-08-2003 om 10:34:37
@ dapozza: Tjonge jonge zeg, wat ben jij een sukkel. Enige reden waarom ik loki uitdaagde voor een battle was voor de lol. Ik wilde wat leven in de brouwerij en dat is me gelukt. Een batteltje had volstaan, ff lachen, maar deze shit van jou zat ik niet op te wachten.
Als je wat meer hip-hop gevoel in je sodemieter had, zou je de humor er van in hebben gezien en tegen een bitch als n8 zeggen, 'je moet je bek houwe'.
@ lexletterketter: Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Laat een ander voor zichzelf spreken! Ik produceer ook. Ik emcee, schrijf en ik battle. Ik daagde loki uit, voor de lol. Het had net zo goed dapozza kunnen zijn. Elke moderator. It's all fun, man.


----------------------------------------
Aan de muur genageld vanwege het kruis wat ik draag/
stepper Gepost door stepper op vrijdag 08-08-2003 om 11:07:38
groot gelijk...

ik zal ff een voorspelling doen van de volgende 2 a 6 posts(letterketter versprijd zn berichten graag over meerdere posts dan lijkt 't nog een beetje indrukwekkend)

dapozza gaat nu zn hiphop gevoel uitleggen en zeggen dat hij het niet leuk vind om sukkel genoemd te worden.Zo zal hij je waarschijnlijk ook even voor een naar woord uit maken met de achterliggende gedachte *wat jij doet doe ik ook* ja ja let op jongens

en lexletterketter die gaat weer een of andere gare opmerking plaatsen, zo probeerd hij grappig te zijn en je tergelijker tijd onderuit te halen wat hem overigens maarniet wil lukken(blijven proberen vriend)

vervolgens gaan ze over deze post lopen kankeren omdat hij absoluut niet grappig is, jongens dit is ook heel flauw en niet leukk.. maar als je heeeel slim bent lieve kinderen dan begrijpen jullie de boodschap van dit verhaaltje wel lees het anders ff 3 keer en denk verder dan je kinderpikkie lang is...

maar ja mijn visie op bepaalde personen is zo af en toe ook heel flauw en niet leuk.

Zou deze voorspelling uitkomen? of zijn de mensen toch niet zo voorspelbaar dan ze denken!!! we wachten met smart af.. tot de volgende keer bij Sesamstraat!


Grow up
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2003 @ 11:36:25 ]

----------------------------------------
je hebt gelijk..
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 08-08-2003 om 11:35:40
nou gefeliciteerd dan. Is het dan nu over of blijf je van deze lul topics maken.
Vicious Lake Gepost door Vicious Lake op vrijdag 08-08-2003 om 11:38:57
Nee ik kom hier niet weer,

fuck you and goodbye
----------------------------------------
Aan de muur genageld vanwege het kruis wat ik draag/
Mightymiel Gepost door Mightymiel op vrijdag 08-08-2003 om 11:43:34
doei
----------------------------------------
He was Dying To Get Famous But Never Sold Out
stepper Gepost door stepper op vrijdag 08-08-2003 om 11:50:37
same 4 me..

Stoer mighty debiel!!! zal je vast veel props voor krijgen

Damn gasten sorry hoor maar dit is echt diep en diep triest en zwaar kinderachtig gadverdamme wat heb ik een kankerhekel aan gasten als jullie damn he hoe oud zijn jullie. een grapje of even een beetje lullig doen is leuk oke... maar dit.. damn hey
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-08-2003 @ 11:56:50 ]

----------------------------------------
je hebt gelijk..
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 08-08-2003 om 12:19:50
prima joh, ik zei al eerder ga dan weg als je t niet bevalt dat WIJ niet battlen.
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0059 sec.