Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
chemicbeatsmusic Gepost door chemicbeatsmusic op donderdag 20-09-2007 om 21:06:22
yo, ik ben chemic beats.

ik maak ongeveer 3 maanden samplebased hiphop beats, naar mijn mening gaat het redelijk goed, alleen een publieke mening is net zo belangrijk, dus.....

www.myspace.com/chemicbeatsmusic

luister en geef feed, wel een ding de track SPACECRAFT RETREAT vind ik zelf maar matig, dus luister a.u.b. ook naar andere nummers.
geef feed geef een mening als het kan, negatief is ook goed, zolang je wel zegt waarom, dus geen breinloze haat aub



thnx,

Chemic Beats


PS: vind je het wat, wil je er een voor je rhymes stuur mail naar Chemicbeatmusic@gmail.com
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 20-09-2007 om 21:21:23
anither day klinkt best vet. hihats zijn alleen wat irritand aanwezig, lekker gebruik gemaakt van de voice sample man, hou ik wel van doe wat aan die hihat en je hebt echt een toffe beat!

zal later de rest nog ff checken nu niet echt tijd meer
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op vrijdag 21-09-2007 om 11:58:16
http://www.myspace.com/chemicbeatsmusic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2007 @ 12:05:09 ]

----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 21-09-2007 om 13:22:02
Anoher day is wel een toffe beat, vind de rest niet zo, maar voor de korte tijd dat je bezig bent zit er zeker potentie in
baggy
Gepost door baggy op vrijdag 21-09-2007 om 16:09:54
idd zeker potentie...
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.