Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op vrijdag 21-09-2007 om 07:52:20
Deze documentaire gaat over de organisatie van het laatste optreden van Wu-Tang Clan INCLUSIEF! Ol' Dirty Bastard, bij het Rock The Bells festival. Heb hem gisteren gezien en hij is best interessant. Gekkenhuis! Anyone here seen it?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-09-2007 @ 07:53:23 ]
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 21-09-2007 om 09:26:10
Ik niet, maar zou hem wel graag zien als ik het zo hoor. Gaat het over Rock the Bells in het algemeen of alleen over (het optreden van) Wu-Tang? En aangezien ODB erbij is zal het wel niet over die van dit jaar gaan
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op vrijdag 21-09-2007 om 12:06:48
Het verhaal was, dat sinds tien jaar geleden, nooit alle negen leden van Wu-Tang meer tegelijk op het podium stonden. De organisator van Rock The Bells heeft dit dus voor elkaar willen krijgen. De documentaire gaat over de organisatie van het festival en het festival zelf, met al het bijhorende chaos. Verder zie je optredens van Supernatural, Sage Francis, Dilated People en natuurlijk Wu-Tang Clan.
rame
Gepost door rame op zaterdag 22-09-2007 om 00:37:33
Die moet ik ook nog eens gaan bekijken ja.
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.