Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op donderdag 27-09-2007 om 18:57:15
Wederom een beat van mij, ik vind hem zelf redelijk dope en ik ga er zelf ook op spitten...
Maar kunnen jullie even zeggen of het wat is verder?
Ik vind hem lekker rustig en laid back


http://www.speedyshare.com/784466539.html


thankies
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 27-09-2007 om 19:16:50
dude,

ten 1e maak een mawfucking soundclick de helft van de mensen die de moeite wil nemen om j shit t checken haakt af bij t zien van n speedysharelink...

ma goed je beat:

t verveeld erg omdat j alleen die gitaar heb gesampled voor j melodielijn. bovendien zijn j breaks slordig en j drums played(standaard fruity?) en loopt t allemaal niet gelijk met j melodielijn

Ik zou j adviseren om 1st is lekker verder te kloten met fruity ga wat experimenteren met die vsti en shit en kom dan terug voor feed als j duidelijke vooruitgang hebt geboekt(en dus niet morgen)

yo


----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op donderdag 27-09-2007 om 19:23:22
Neh zijn geen standaard drums, maar toch bedankt.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op donderdag 27-09-2007 om 19:44:29
Quote:
tisjongek schreef op 27-09-2007 @ 19:16
dude,

ten 1e maak een mawfucking soundclick de helft van de mensen die de moeite wil nemen om j shit t checken haakt af bij t zien van n speedysharelink...

ma goed je beat:

t verveeld erg omdat j alleen die gitaar heb gesampled voor j melodielijn. bovendien zijn j breaks slordig en j drums played(standaard fruity?) en loopt t allemaal niet gelijk met j melodielijn

Ik zou j adviseren om 1st is lekker verder te kloten met fruity ga wat experimenteren met die vsti en shit en kom dan terug voor feed als j duidelijke vooruitgang hebt geboekt(en dus niet morgen)

yo



Word!

Ook al geef je aan dat t geen standaard fruity drums zijn, zo klinken ze wel of standaard casio keyboard meuk.
Gooi dr dan tenminste een compressor overheen dan klinkt t al een stuk beter.

Verder mee eens, dat een track uit meer moet bestaan dan alleen je gitaarsample. Probeer te varieren met je sample, dus hak em in stukken of verstem em her en der als je alleen je gitaar wilt behouden. Zo niet, een licht baslijntje dr onder, misschien een piano en viool om je laidback idee te onderbouwen..

Hoop dat je wat aan mn feed hebt!

Luck!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.