Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
baggy
Gepost door baggy op maandag 01-10-2007 om 15:29:29
ik wil een aantal van mijn eigen tracks aan elkaar mixen (overloop en effectjen) om zo een mixje van 6 a 7 minuten te maken van eigen tracks, als promo/demo...

iemand een idee hoe dat vrij eenvoudig kan, ik heb het met fruity geprobeerd maar dat is niet echt handig...
???
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 01-10-2007 om 15:54:00
met dobe audition zou t kinderwerk moeten zijn
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Vent
Gepost door Vent op maandag 01-10-2007 om 16:02:11
True that^ En als je echt wil gaan beatmatchen ben je fokked maar is misschien met software ook nog wel te doen, alleen werkt het niet zo handig maar wat je het beste kan doen is de tracks op cd branden en ze pasen aan iemand met cd draaitafels. Als je zo iemand kent zou ik dit doen geeft toch wel een dikker resultaat dan alles softwarematig achter elkaar zetten.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 01-10-2007 om 18:20:40
Zorg dat je Traktor DJ Studio hebt... leer mixen... en doe je ding!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
baggy
Gepost door baggy op maandag 01-10-2007 om 21:55:27
Quote:
Vent schreef op 01-10-2007 @ 16:02
True that^ En als je echt wil gaan beatmatchen ben je fokked maar is misschien met software ook nog wel te doen, alleen werkt het niet zo handig maar wat je het beste kan doen is de tracks op cd branden en ze pasen aan iemand met cd draaitafels. Als je zo iemand kent zou ik dit doen geeft toch wel een dikker resultaat dan alles softwarematig achter elkaar zetten.


ik denk dat ik inderdaad een Dj ga aansporen tot handelen ...en je hebt wel gelijk dat matchen en shit focked is met software

Bedankt, weet genoeg nu

closed!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.