Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
vampier Gepost door vampier op donderdag 19-04-2001 om 21:18:59
Leden van the board,

Bij deze wil ik graag mijn onvrede uiten over spade de mod. Hij denkt dat hij gaat bepalen wat kunt is en wat geen kunst is. Het weghalen van posts is geen kunst... om die onzin in de posts te zetten zonder in herhaling te vallen is opzich al een kunst. Maar aangezien jij het waarschijnlijk niet kunt verwacht ik ook niet van je dat je het begrijpt. Dus je hebt 2 keuzes je laat ze staan of je banned me van het board. Net zoals als iedere hardcore chatter uit #osdorp

Vampier
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 19-04-2001 om 21:35:52
Onvrede bestaat overal kom ik wel overheen jij vast ook wel...

Ik denk echt niet te bepalen wat kunst is en niet, maar als ik op een IRC chan al zie dat jij loopt te grappen met een ander persoon over je geplaatste berichten dan is voor mij allang duidelijk dat ze niet gepost waren uit kunstzinnigheid maar alleen je aanwezigheid en onvrede (yet again) over dapozza en loc te uiten. Daar kan volgens de forum regels op battle forum aan voldaan worden.

Maar niet in het kunst literatuur en geschiedenis forum. Zelfs daar kan het nog maar dan wel op een zeer nette manier.

De keuzes die ik heb zijn de berichten modden, kan uiteraard ook door de forum mod., global mod. of admin gebeuren. Of zo nodig na 2 of 3 waarschuwingen een ban te zetten. Daar je geen waarschuwing hebt gehad is is er geen reden voor een ban.

Verder heeft wat er op #osdorp gebeurd niks met het forum te maken. Dat zijn twee dingen die compleet los van elkaar staan.



Overigens verhuis ik deze thread naar feedback. Dat is de plek om feedback tegeven over het forum, de site en de crew.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
vampier Gepost door vampier op zaterdag 21-04-2001 om 22:33:09
heb ik iets gemist op #osdorp

ik heb zelf om die b-line gevraagd
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0056 sec.