Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Noorderklank Gepost door Noorderklank op maandag 15-10-2007 om 09:05:23
check de nieuwe track en laat weten wat je vind geef echt je mening dus grappenmakers hoeven niet te reageren

https://www.youtube.com/watch?v=PAAgbx6wKNY

https://www.youtube.com/watch?v=PAAgbx6wKNY

https://www.youtube.com/watch?v=PAAgbx6wKNY
Noorderklank Gepost door Noorderklank op maandag 15-10-2007 om 12:25:50
BIJV WAT VIND JE VAN DE TEKST DE BEAT DE MELODIE LIJN EN HET CONCEPT
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 15-10-2007 om 12:31:36
Zeg doe is niet zo opdringerig. Er komen vanzelf reacties. Is al vaker tegen je gezegd, zie ik.

Sommige mensen hebben wat beters te doen op maandagochtend als direct op alles reageren wat er op een forum komt.

En laat je Caps Lock voortaan lekker uit. Er bestaat zoiets als netiquette. Wat onder andere zegt dat schreeuwerig gedoe niet gewenst is.

En nee, bold, underline, of italic gebruiken om je gehele bericht te benadrukken hoeft ook niet
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op maandag 15-10-2007 om 12:41:41
waarom drop je 3x dezelfde link?

Njah goed je track,

Flow is ok beat ook jammer alleen dat ik dit verhaaltje en deze beat al zovaak gehoord heb. Waar is de innovativiteit?

Enige feed die ik je mee wil geven is probeer wat anders te maken dan dit soort standaard hip hop...

Technisch gezien zit allemaal op zich best snor

yo
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
sungshik
mens
Gepost door sungshik op maandag 15-10-2007 om 13:29:36
dat wat tisjongek zegt eigenlijk.
waarom zet je het eigenlijk op youtube?
die beelden hebben niet echt veel toevoegende waarde (plus er staat een spelfout in een van je frames, namelijk hard moet hart zijn)
dusch, werk aan de creativiteit!
----------------------------------------
bomba.
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 15-10-2007 om 14:35:01
ik vind het niet lekker geflowed, het komt nogal houterig over vind ik..

succes verder
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 15-10-2007 om 15:31:36
was jij niet diegene die had gezegd dat wij allemaal verrast en verslagen zouden zijn bij je volgende track?

het is je niet gelukt
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Marsman Gepost door Marsman op maandag 15-10-2007 om 15:31:58
Tijd
Noorderklank Gepost door Noorderklank op maandag 15-10-2007 om 15:36:18
met wat er aan komt niet met de volgende track weisneus maar ok thanx voor de feed
Marsman Gepost door Marsman op maandag 15-10-2007 om 15:38:44
Hahaha
sTooN Gepost door sTooN op maandag 15-10-2007 om 16:37:57
ik vin je beat egt saai maar das persoonlijk.
flow vink ook niet hoogstaand, beetje recht toe, recht aan.

probeer minder tijd in je slideshow te steken
en meer tijd in de kwaliteit van je track.

Later
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 15-10-2007 om 19:00:02
of je bent een buitenlander of je rapt express stoer en dat klinkt best kut, flow opzicht wel ok maar je tekst en stem verneuken het best wel, refrein mja tja niet me ding maar guess dat et wel ok klinkt.. probeer woorden duidelijker uit te spreken, je doet veel binnenmonds...

ingg succes metje volgende tracks, probeer wat meer met je stem te doen, qua uitspraak en intonatie, klinkt beetje flauwtjes zo, alsof je het recept wel kent maar de kruiden ben vergeten toe te voegen
baggy
Gepost door baggy op maandag 15-10-2007 om 20:45:34
sowieso is het inderdaad erg nutteloos om bij zo'n track een slideshow te maken...het voegt helemaal niks toe.

ik denk dat in het genre waarin je jezelf probeert te plaatsen je track misschien best oke is. Maar ik vind het niet echt geweldig. Flow kan nog wel, maar de beat laat te wensen over...daarnaast ligt het stoer zijn er wel erg dik bovenop...

maarja, succes met verdere opnames en word naar sTooN, steek meer tijd in je tracks en vergeet die slideshows!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2007 @ 20:46:21 ]
Noorderklank Gepost door Noorderklank op maandag 15-10-2007 om 21:27:26
ok bedankt er zitten inderdaad nu wat denken bij waar ik iets aan heb en ja het accent is niet nep ik ben wel in nederland geboren ma me ouders zijn marokaans maar bedankt voor de uitleg en wil je nog iets kwijt drope het
tjerkovara
Gepost door tjerkovara op dinsdag 16-10-2007 om 00:02:44
hihih kwarttetnek jaxx

helaas maar je track is niet zo dope het compleetgeheel niet vooral die kut claps in je beat die en je stem dat maakt het een kut geheel

maar blijf wel vooral doorgaan want niemand is dope in het begin zelf krs niet

doei xxx
----------------------------------------
www.myspace.com/tjerkovara
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.