Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op maandag 22-10-2007 om 15:11:32
http://www.kicksnare.be/downloads/DeHop_special.zip

Meer info: http://www.lefto.be


----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op maandag 22-10-2007 om 15:24:26
hellooo, drop is wat meer info? waar de fuck gaat dit over?
Genkster
motivatie is de sleutel tot succes
Gepost door Genkster op dinsdag 23-10-2007 om 01:21:09
Quote:
Ik zat effe tussen mijn collectie De Hop afleveringen te prutsen en dacht dat het wel eens een cool idee zou zijn om af en toe een oude aflevering in het tweede uur te pompen. Ik zie hier nog cd’s van 1999 en 2002 en nog vele anderen. Ik heb nl. voor morgen een medley gemaakt voor het eerste uur en heb ook een mix van DJ Vadim teruggevonden die hij jaren terug live op De Hop kwam doen.
Een Brainpower session om te beginnen, een korte mix van classic joints met Ol’ Dirty, ATCQuest, acappellas, je weet wel, ik heb ook nog die ene aflevering gevonden met Opgezwolle die voor de eerste keer op belgische bodem kwam representen, weet je het nog toen Declaime een uurtje De Hop kwam hosten? Ow ja, ook nog een stukje battle tussen Twan en Kroniek zit ertussen en die ene Starflam live concert vanop Marktrock! En toen Mellow Phuu met Cee Brown in de studio zaten? En saving het beste op het einde, voor alle lieve turntablists vond ik ook nog mijn live opname van die Demo/B9 gig met A-Trak & D-Styles. Het is allemaal een beetje heimwee maar het doet toch wel iets om die afleveringen terug te horen althans voor mij en voor velen onder jullie ook denk ik

----------------------------------------
we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje.
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0125 sec.