Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op dinsdag 23-10-2007 om 13:43:24
nou nu opsich al wat oudere track.. 2 maand ofso denkik.. maja tog nog graag ff feed als 't kan

www.boomr.nl/repsaj

2de track

pz out
----------------------------------------
dek je kaaklijn
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op dinsdag 23-10-2007 om 14:50:22
...

doen we hier nou echt niet aan feed

feedback pleas!!!!
----------------------------------------
dek je kaaklijn
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 23-10-2007 om 14:52:17
http://www.boomr.nl/repsaj

Edit: je rapt saai en offbeat..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2007 @ 14:55:13 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op dinsdag 23-10-2007 om 15:04:34
haha als je 'rapt saai' als soort van beledeging bedoelt ben je totaal neit meer orgineel maar toch

thanks voro de feed , nouja tis niet echt een feed kun je miss ff bijzeggen hoe ik 't kan verbeteren ? of weet je dat zelf ook niet ...

more feed (A)?
----------------------------------------
dek je kaaklijn
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 23-10-2007 om 15:07:49
als ik je zou willen beledigen zou je je niet hoeven afvragen of ik het als belediging bedoel..

je moet meer met je flow wisselen (nadat je ervoor zorgt dat je onbeat bent) meer met je delivery spelen.. dit klinkt zo gelezen of gemaakt je weet toch.. en je moet wat doen aan je inhoud en je rijms.. tis allemaal zo basic.. het boeit niet.. ga wat meer rijmen.. gebruik wat multi's binnen rijm etc.. je moet gewoon zorgen dat je swingt weet je..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op dinsdag 23-10-2007 om 15:13:20
aati thnsk,,

persoonlijk vind ik dat ik op die track mijn dopste rijmschema heb.. heb ik veel tijd aan besteed, omzoveel mogelijk dubbelrijm en shits te doen .. en tja over me flow , ben ik mee bezig,, maar miss klinkt het alsof ik het oplees, maar dat is niet zo man.. ik 'rap 'het wel laat maar zeggen.. alleen nadeel dat ik me stem nog niet echt heel goedonder controle heb waardoor de delivery een beetje klote is mja komt snel verandering in hoop ik ..

bedankt voor je feed man (hier hevb ik wel wat aan

more feed (A)?
----------------------------------------
dek je kaaklijn
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op donderdag 25-10-2007 om 09:57:53
feed(A)
----------------------------------------
dek je kaaklijn
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 25-10-2007 om 10:03:37
Quote:
repsaj074 schreef op 23-10-2007 @ 15:13
aati thnsk,,

en tja over me flow , ben ik mee bezig,, maar miss klinkt het alsof ik het oplees, maar dat is niet zo man.. ik 'rap 'het wel laat maar zeggen.. alleen nadeel dat ik me stem nog niet echt heel goedonder controle heb waardoor de delivery een beetje klote is mja komt snel verandering in hoop ik ..

bedankt voor je feed man (hier hevb ik wel wat aan

more feed (A)?


Aight voor de duidelijk, iemand dat ontzettend saai rapt kan ook flow hebben. Flow heeft geen kut met je stem te maken gek.
Flow is de manier waarop je over de beat rapt, dus je rijmschema's, hoe strak je spit en die shit.

Delivery/stem is iets anders.


BIj jou zit het op beide vlakken fout.

Flow komt naarmate je meer tracks maakt, en je talent hebt vanzelf wel.
Delivery moet je aan werken.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op donderdag 25-10-2007 om 10:15:52
Quote:
SLM040 schreef op 23-10-2007 @ 15:07
als ik je zou willen beledigen zou je je niet hoeven afvragen of ik het als belediging bedoel..



gehehhe

maar woord, je hebt veel te leren, je zit op een punt waar iedereen wel kan gaan zeggen wat je wel of neit moet doen

maar wat jij moet doen()
is gewoon veel top mc's luisteren, en niet gelijk audio gaan
stick to the lyricks first, als je dat onder de knie hebt zul je zien dat het ook makkelijker is om flows te schrijven

zet beats op je mp3 en probeer daar overheen te freestylen, elke zin binnenmaats is al een pluspunt

zorg ervoor dat je het boombap ritme in je kop hebt, en probeer in je hoofd zinnetjes te maken als je eens een minuutje op de wc zit


en nogmaals heel belangrijk, luister naar mc's
het liefst engelstalig, omdat NL mc niveau op een paar na beduidend laag is


suc6 met je ding

p'z
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op donderdag 25-10-2007 om 18:14:27
Flow heeft geen kut met je stem te maken gek..

goh je meent 't ..ik heb het er onduidelijk neer gezet.. zodat je het verkeerd hebt gelezen.. dus mijn fout.. ik weet wel wat flow is hoor..

en ff over alle feeds:

boomtap flow (als het is wat ik denk) ga ik dat zoizo niet doen dat klinkt al echt saai in je oren en heb ik er ook geen plezier in .. dus dat valt zoizo af
en wat ik nog over me flwo kwijt wil is.. ik weet dat ik af en toe beetje of beat ga.. bij deze track helemaal omdat deze tekst nu al een jaar oud is , en niet overal flowt maja k moest op dat moment gwoon ff tapen..

en over mc 's luisteren , ik luister eiglyk bijna alleen maar nederlandse mc's.. of je het digt of niet.. tja dat is ander verhaal maar ze hebben ckr geen laag niveau

freestylen op de beat doe ik al vaak genoeg,, weet dat dat helpt.. maar wat ook een probleem is als ik freestyle let ik niet echt op me eindrijm/dubbelrijm enzo.. en anders wel.. dus prop ik er af en toe woordje tussen wat ik beter niet kan doen.. maja in me freestyles flwo ik dus beter..


maja thnsk voor jullie feed zal er wat mee proberen te doen.. al vind ik het zelf allmaal beetje te overdreven maja ..

pz ! more feed(A)?

----------------------------------------
dek je kaaklijn
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 25-10-2007 om 18:19:59
Quote:
SLM040 schreef op 23-10-2007 @ 14:52

Edit: je rapt saai en offbeat..



je rept saj idd.. verder weinig aan toe te voegen, niet echt mijn dingetje
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 25-10-2007 om 19:20:51
Quote:
repsaj074 schreef op 25-10-2007 @ 18:14
Flow heeft geen kut met je stem te maken gek..

goh je meent 't ..ik heb het er onduidelijk neer gezet.. zodat je het verkeerd hebt gelezen.. dus mijn fout.. ik weet wel wat flow is hoor..

en ff over alle feeds:

boomtap flow (als het is wat ik denk) ga ik dat zoizo niet doen dat klinkt al echt saai in je oren en heb ik er ook geen plezier in .. dus dat valt zoizo af
en wat ik nog over me flwo kwijt wil is.. ik weet dat ik af en toe beetje of beat ga.. bij deze track helemaal omdat deze tekst nu al een jaar oud is , en niet overal flowt maja k moest op dat moment gwoon ff tapen..

en over mc 's luisteren , ik luister eiglyk bijna alleen maar nederlandse mc's.. of je het digt of niet.. tja dat is ander verhaal maar ze hebben ckr geen laag niveau

freestylen op de beat doe ik al vaak genoeg,, weet dat dat helpt.. maar wat ook een probleem is als ik freestyle let ik niet echt op me eindrijm/dubbelrijm enzo.. en anders wel.. dus prop ik er af en toe woordje tussen wat ik beter niet kan doen.. maja in me freestyles flwo ik dus beter..


maja thnsk voor jullie feed zal er wat mee proberen te doen.. al vind ik het zelf allmaal beetje te overdreven maja ..

pz ! more feed(A)?


What's up met die knipoogjes.. Je hoeft ook niet alle feed proberen te weerleggen met argumenten ofzo, dan kun je net zo goed geen feed vragen.

En ik denk idd niet dat je snapt wat ie bedoelt met boombap.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2007 @ 19:21:20 ]

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op donderdag 25-10-2007 om 19:36:43
haha ja srry man met die knipoogjes gaat gwoon automatisch..
maja ik durf nu bijna niet op je feed in te gaan.. maja doe het maar wel ff..

dat ik er een tegenwoord op heb betekent niet dat ik me er nix van aantrek.. want ik ben blij dat ik die feed krijg ,, en daar probeer ik ook ckr wat mee te doen.. ik zeg alleen hoe ik er ook over denk..

dus voor de duidelijkheid ik geef die reacties alleen om te zeggen hoe ik er over denk , en ik doe er echt wel wat mee dus nog een keer zoals altyd thnks voor de feed...

pz More feed(A)?
----------------------------------------
dek je kaaklijn
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 25-10-2007 om 19:45:25
je weerlegd de feed, dat wil dus zeggen dat je het er niet mee eens bent(waarom zou je er je dan nog iets van aan trekken?)

en je geeft aan dat het een beetje overdreven is, wat precies datzelfde wil zeggen..

sorry kid.. je vrienden en familie zal je wel altijd geprijst hebben om je werk en als je dan hier komt en je krijgt zoveel negatieve reacties is dat ook moeilijk om te geloven.. je moet maar kijken wat je doet.. alleen als je constant over de kritiek en feedback blijft ''zeggen wat je ervan vind'' dan krijg je hier op een gegeven moment geen feedback meer..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
sungshik
mens
Gepost door sungshik op donderdag 25-10-2007 om 20:04:48
offtopic eigenlijk, maar wat is boombap ritme precies?
ik neem aan dat boom de kick is en bap de snare, dus krijg je dan zoiets als:
boom-rust-bap-rust-boom-boom-bap-rust?
----------------------------------------
bomba.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 25-10-2007 om 20:59:00
Het slaat eigenlijk op de rauwe harde old skool kicks en snares. Ik krijg er altijd een lekkere groove-feel bij.

Maarem, check wat oude shit van KRS One ofzo.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
repsaj074
074
Gepost door repsaj074 op vrijdag 26-10-2007 om 15:57:49
krs one is idd dope! dit is ook dik offtopic maja ..


----------------------------------------
dek je kaaklijn
DoubleJ
Pro Producer 4 Life!
Gepost door DoubleJ op vrijdag 26-10-2007 om 17:11:38
Maar srry hoa maar ik vin niej dat je kan rappe en de beat is ook niej echt helemaal ok
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0146 sec.