Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 26-08-2003 om 20:11:04
Jaja ik voel het weer een beetje kriebelen

Ik wil een nieuwe mixtape maken, en dit keer beter aanpakken. Ik denk dat de meesten van jullie mijn mixtape wel gehoord hebben.

Voor mijn volgende mix ben ik op zoek naar gasten en dames die hun shit (mits van goede kwaliteit, zowel qua opnametechniek als skills) gratis ter beschikking willen stellen... dit mag zowel een complete track zijn als een beat of acapella...

aaight... het is de bedoeling dat het geheel echt een beetje professioneel gaat klinken en ergens in het 3e kwartaal van dit jaar online gedropt gaat worden....

Dus ben/ken jij een dope mc/producer en wil je wat gratis promotie (300+ downloads en netjes een vermelding op mijn site) plaats dan een bericht hier op nlhiphop of mail me op zuidoostrecords@xs4all.nl

Thanx!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2003 @ 20:55:20 ]
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 26-08-2003 om 20:25:40
naja ik ben/ken niet een mc/producer ofzo maarre ik wou zeggen, succes ermee
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 26-08-2003 om 22:50:21
zet er deze keer wat Belgische shit bij!
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-08-2003 om 13:53:38
FOUTJE: het is de bedoeling dat 'ie ergens in het VIERDE kwartaal uitkomt... sorry
aap Gepost door aap op woensdag 03-09-2003 om 13:58:28
alweer?
dit keer met echte turntables of weer copy paste op je pc?
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 03-09-2003 om 14:17:39
Wel met de pc, maar er komt meer bij kijken dan alleen copy paste hoor... maar die mixtape laat nog wel even op zich wachten denk ik.....
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0141 sec.