Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 ]
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 11:30:02
Goedemiddag leden van NLHipHop,

Gisteren in dat topic van SLM is het weer eens een beetje uit de hand gelopen onder andere door mijn kinderachtige bijdrage, ik zag SBU al reageren dat als het nog even zo doorgaat dat de stekker uit NLHH gaat. Ik betreur dit een beetje, want kwam hier altijd graag als ik even niets anders te doen had. Ik weet het dit is het 81e topic die hierover gaat, maar ik denk toch wel dat SBU een punt heeft. Bij deze dan ook mijn excuus, ik praatte in dat topic een hoop bullshit net als andere members.

Dit was het bericht van SBU:

Quote:
Gepost door sbu (Ontwikkelaar \ Admin) op vrijdag 09-11-2007 @ 00:27:16
*gaapt eens uitgebreidt*

Kinderen, doe allemaal maar weer gewoon, opa Sven wordt moe van jullie, en sommigen van mijn wat oudere vriendjes ook.

Ik pis verder dan jij doet.
- Niet waar ik pis twee keer zo ver.
Ja en ik pis nog verderder.
- Maar ik pist het verdersterst.

KIDS!. Stop te haten, bitchen en zeiken op elkaar of zout op. Ik ben NLHH (en vooral 80% van zijn gebruikers) zwaar zat en heb zin de stekker er uit te trekken. Vraag je je af waarom er zo weinig op de FP gebeurd. Jullie kinders zorgen vanzelf dat dat zin om tijd en geld te steken in deze hobby vervaagt.


Er word hier ook niet echt meer over hiphop gesproken, ik denk nu dat NLHiphop een soort van groepje vrienden is geworden, die zich niet thuis misdragen en dat dus maar hierzo doen, ik ben dr ook een van. Mijn mening is dat we daar wat met zijn allen aan gaan doen. Misschien moet je weer een next level corner maken, zo moet je het dus verdienen aan je gedrag dat je daarin mag. Laten zien hoe volwassen je bent moet beloond worden. Misschien kunnen de mensen die hier komen alleen iets tegenover een beloning?

Bij deze zeg ik ook nog eens toe dat ik me meer bezig zal houden met onderwerpen over de hiphop en minder het kleine jongetje uit zal hangen in slowchat. Ik heb me twee dagen geleden weer ingeschreven bij de eredivisie wat een leuk initiatief is geweest. Ik denk als er meer van dit soort activiteiten komen dat het ook beter zal gaan. Er is een soort gebrek aan respect hierzo.

Een aantal vragen die ik mezelf gesteld heb zijn:
- Waarom misdraag ik me thuis niet en hier wel?
Lekker makkelijk je kent hier toch niemand.
Zo werkt het niet.
- Waarom heb ik geen respect naar sommige andere members toe?
Zij hebben ook geen respect naar mij toe.
Dus is dit een reden om ook geen respect te geven? Bullshit, ik sta boven diegene.

Zo kun je nog meer vragen aan jezelf stellen.
Maar ik denk dat de belangrijkste vraag toch is, wat gaan we hier aan doen met zijn allen?
Laten we SBU de stekker uit Nlhiphop trekken? Of doen we net zoals vroeger weer gezellig tegen elkaar. We zijn toch geen kleine kinderen die alleen maar op elkaar kunnen haten en bitchen.

We zeggen elke keer van ja laten we er nu wat aan gaan doen met ze allen. Maar laten we het dan ook echt doen deze keer. En niet ja zeggen en nee doen.

Oja en tuurlijk mag er tijd voor grapjes zijn en shit, maar zorg dat het bij een grapje blijft en dat het niet escaleert. Kijk hoeveel ergenissen er zijn van members naar mods toe en van mods naar members toe, door deze bullshit.

Er mag op gereageerd worden, maar geen gebitch hierzo.

Peace,

Stoeprand
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 12:21:16 ]

----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Outshining Gepost door Outshining op vrijdag 09-11-2007 om 11:36:29
Het zou echt doodzonde zijn als het zover zou komen, we zijn oud en wijs genoeg om ons gewoon te gedragen. Een lolletje op zijn tijd oké, elkaar niet aardig vinden.. ook goed, maar laat dat dan niet in elkkkkkkkk topic op de meest achterlijke manier blijken. Die online heldinnen die constant lopen te bitchen tegen anderen maar zelf op geen enkele wijze van toevoegende waarde zijn moeten gewoon worden gebanned.

Geld moet rollen, koppen van foute mensen ook.
----------------------------------------
Sabr
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2007 om 11:45:57
Ik heb nooit gezegt dat de stekker uit NLhiphop gaat, of dat we daar over praten. Ik heb wel gezegt dat ik er zolangzamerhand af en toe wel zin in heb de stekker er uit te trekken. Een overtrokken reactie van mij op dat moment. Maar geeft wel aan hie zat ik het gedrag van de gebruikers op mijn eigen site ben. En dat is mijns inziens erg fout. Wij betalen voor onze eigen irritaties. Daar is iets mis.

Ik ben zelf bewust even een week â anderhalve week niet tot weinig aanwezig geweest om afstand te nemen. Vanaf nu zal ik weer meer aanwezig zijn.

Maar dat zal ook betekenen dat ik op een manier aanwezig ben dat ik vooral zal gaan modden, editten, bannen en meer van die ongein. De dingen die ik eigenlijk niet wil doen, omdat ze niet leuk zijn om te doen. Maar de dingen die helaas wel nodig zijn.

De stekker uit NLhiphop is iets dat we echt niet zomaar zullen doen. Zowel dap als ik zullen het daarover eens moeten zijn, voor we dat doen. Maar het is natuurlijk wel zo dat als wij alletwee geen zin meer hebben in NLhiphop.nl, en het huidige gedrag van de bezoekers helpt niet echt om er zin in te houden. Dat de kans er altijd is dat we een keer besluiten van "wij vinden het niet meer leuk, dus laten we er dan mee kappen".

Hou er rekening mee dat de wil om aan NLhiphop te werken ook af hankelijk is van hoeveel plezier wij hebben hier te komen en iets neer te zetten wat andere mensen leuk lijken te vinden. Het lijkt nu of het vooral een plek is waar mensen elkaar kunnen afzeiken. Erg jammer.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 09-11-2007 om 11:47:22
Ik heb er volgens mij niet zo'n last van dat ik me misdraag, heel simpel toch; velen doen alsof ze heel wat zijn, dat dat niet zo is komt toch nooit naar boven ofzo?


Wat ik op andere fora zie, is dat ze soms als je op "post bericht" duwt, er een preview van t bericht komt met de vraag of je bericht goed is; weer een extra nadenkpunt, dan heb je wel tot 10 kunnen tellen .

Minder bitchen gewoon, je hoeft jezelf niet voor te doen als iets heel groots, want dat interreseert bijna niemand. Je geeft er zelf toch ook geen zak om als iemand zich groot gedraagt, daar wil je enkel overheen.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 11:53:07
Het is ook precies wat SBU zegt, zij hebben niet echt meer zin om hier te komen dus als we er nou niks aan doen gaat het misschien wel gebeuren de stekker eruit. Erg jammer want ik kom hier graag. Ik ben zelf ook een iritand kutpubertje geweest gisteren, zal daar nu op gaan letten en hoop dat andere dat ook doen. Spade en Dap betalen NLHiphop en wij verkankeren het, zie het als de gemeente koopt een buurthuis om hiphopfeesten in te geven en wij verkankeren het door te gaan vechten of die shit in de fik te gaan steken ofzo.

Laten we gewoon weer met zijn allen weer in de spiegel kijken en er even bij stilstaan hoe jij jezelf de afgelopen tijd heb gedragen.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 09-11-2007 om 11:54:58
Ik vind het vrij raar dat je rond deze casus aan zelfreflectie doet, Stoeprand.
Ik vind 'vrienden' een groot woord om ons als corporerende members te benoemen.

Spade, ik hoop van harte dat je een verstandige beslissing maakt. De verstandigste beslissing lijkt mij om het forum te sluiten en NLHH te behouden, aangezien hier de oorzaak van al het kwaad ligt.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 11:57:41
Goh, dit soort loze reacties bedoel ik nou. Ik begrijp niet dat je zelf niet snapt dat ik vrienden zeg om het duidelijk te maken het gaat om het punt, natuurlijk zijn we geen vrienden. Een vriend zie ik ook in een andere betekenis, niet mensen die je van een forum kent ofzo. Maar het gaat even om het punt dat ik probeer te maken.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 09-11-2007 om 12:12:00
Ik erger mij vooral aan mensen die irritant met een -d schrijven.
Sorry, ik vind vele members gewoon veel minder intelligent dan mijzelf.
En daarom kom ik hier graag, gewoon eventjes lachen met domme mensen en de dagdagelijkse trammelant achter mij laten.

Ik begrijp best dat Spade zich stoort aan types als mij. Hij betaalt hiervoor en hij steekt hier veel werk in. Langs de andere kant doe ik geen vlieg kwaad, ben ik in 4 jaar tijd nog nooit geband geweest en typen de meeste nlhhers nu eenmaal graag onzin (check de 200ste editie van de slowchat).

Dit is trouwens geen 'loze reactie' .Het strookt gewoon niet met jouw mening, maar dat maakt het nog geen loze reactie.

p'z
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 12:12:22 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 12:17:02
Waarom ik het een loze reactie noem is omdat als je zelf verder denkt dat je dan wel snapt dat ik een punt probeer te maken. Misschien word je nooit gebanned omdat je altijd op het goede moment stopt, dat kan ook veel iritaties opwekken bij andere members. Mjah, ik denk dat er ook een soort vriendenploegjes zijn op NLHipHop waar niet iedereen bij hoort. Ik denk dat we nieuwe members ook meer de kans moeten geven om een plek te vinden en niet gelijk beginnen te kankeren als ze wat fout doen, of als ze hun eerste tekst schrijven, niet afbranden maar gewoon opbouwende kritiek geven. Lees bijvoorbeeld je bericht nog een keer door voordat je hem post, en verplaats je in de positie van degene die de tekst heb geschreven, kijken hoe dat kritiek over komt als je het zelf zou krijgen en post het dan pas.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 09-11-2007 om 12:31:43
Het leuke van internetfora is juist dat je de noobs mag uitschelden omdat je in het bezit bent van ongeloofelijke hoeveelheden knowledge mbt tot basically alles. In het begin krijg je misschien een paar uit- en afbranders, respect is immers iets wat je moet verdienen. Maar op een gegeven moment groei je erin en krijg je die props naar je hoofd en die woord naar je moeder. Begrijp me niet verkeerd, ik pleit niet voor gehaat en gespam ofzo, maar je hoeft ook niet altijd lief te doen en beste vriendjes te zijn.

Anyway, ik vind het hier fantastisch, hulde voor spade en dap Dat mag ook wel eens gezegd worden
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 09-11-2007 om 12:49:44
Er was vannacht nog een massale aanval op het forum van Dax en Patreez hahah
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 09-11-2007 om 13:06:21
een goede regel zou zijn dat er alleen topics aangemaakt mogen worden door mods. Behalve in het drop je audio topic. Dat krijg je minder bullshit. en als je echt een goed idee heb kan je dat PMen.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2007 om 13:17:51
pfff das echt een kutregel, weet je hoeveel werk en hoe irritant. Als of *WIJ* bepalen wat wel en niet bediscuseerd zou mogen worden. Neh, slecht plan
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 09-11-2007 om 13:19:08
stil joh spade.. nu kunnen we eindelijk écht censureren..
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 09-11-2007 om 13:31:17
en als je mij nu ook eens moderator maakt kan ik de boel eens goed in de gaten houden, ben er toch elke avond hihi
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op vrijdag 09-11-2007 om 13:33:28
Quote:
De Gevallen Engel schreef op 09-11-2007 @ 12:12
Ik erger mij vooral aan mensen die irritant met een -d schrijven.
Sorry, ik vind vele members gewoon veel minder intelligent dan mijzelf.

**** Een paar regels verder ****

dagdagelijkse

Ik begrijp best dat Spade zich stoort aan types als mij.



Whehe... moet jij zeggen....
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 14:13:50
CB-Finest als je niks nuttigs te melden heb blijf dan uit het topic. En misschien is het inderdaad een goed idee om een nieuw team mods te benoemen.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op vrijdag 09-11-2007 om 14:17:22
Quote:
Stoeprand schreef op 09-11-2007 @ 14:13
CB-Finest als je niks nuttigs te melden heb blijf dan uit het topic. En misschien is het inderdaad een goed idee om een nieuw team mods te benoemen.


Whehe... moet jij zeggen....
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 09-11-2007 om 14:18:29
iemand heeft niet kunnen slapen vannacht.
maare, mensen moeten onthouden dat dit geen chatbox is maar een forum.

----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 14:20:15
Wat wil je daarmee zeggen Doopro?

En @ CB-Finest ik probeer een bijdrage aan NLHH te doen, het enige wat jij bijdraagt is een soa, nee joke maar het enige wat jij bijdraagt is een grote bek, ik start dit topic. Als je niets nuttigs te melden heb ga dan ergens anders posten klaar.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op vrijdag 09-11-2007 om 14:20:20
Ik krijg net het volgende bericht van stoeprand:

Quote:

Gozer kanker gewoon op uit dat topic en kom niet fucking stoer doen want ik heb dat topic gemaakt.



Volgens mij ligt het probleem dus bij de members... en niet bij de mod's...


Meneer de topic-dictator geeft als reactie op deze post dan weer het volgende te kennen:

Quote:

Snap je de boodschap niet ? Stop gewoon met posten in dat topic als je niks nuttigs hebt te melden!


Wat een stoere vent is het toch ook he?
Lees vooral even zijn openingspost...

Quote:

Een aantal vragen die ik mezelf gesteld heb zijn:
- Waarom misdraag ik me thuis niet en hier wel?
Lekker makkelijk je kent hier toch niemand.
Zo werkt het niet.
- Waarom heb ik geen respect naar sommige andere members toe?
Zij hebben ook geen respect naar mij toe.
Dus is dit een reden om ook geen respect te geven? Bullshit, ik sta boven diegene.


[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 14:26:33 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2007 om 14:29:50
Sja, persoonlijk vind ik deze verschijning van alletwee de kanten erg.... zielig vooral. Vingertjes wijs gedrag en ik ben\weet beter gedrag. Precies de 2 grote ergernissen op dit forum.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op vrijdag 09-11-2007 om 14:34:41
Quote:
sbu schreef op 09-11-2007 @ 14:29
Sja, persoonlijk vind ik deze verschijning van alletwee de kanten erg.... zielig vooral. Vingertjes wijs gedrag en ik benweet beter gedrag. Precies de 2 grote ergernissen op dit forum.


Ik voel geen behoefte om met vingertjes te wijzen... ik heb het prima naar mijn zin op dit forum en ik prik door dit soort ergernissen heen... maar als ik merk dat de topicstarter zich, op een dergelijk kwetsende manier uit, zonder enige aanleiding.. nadat hij in zijn startpost aangeeft dat hij over dit gedrag heeft nagedacht en dit wil veranderen... tja... dan vind ik het de moeite waard om aan te kaarten.

Maargoed... er is genoeg over gezegt... wat mij betreft ook even goede vrienden hoor stoeprand..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 14:43:31 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op vrijdag 09-11-2007 om 14:59:50
Wat mij betreft ook hoor. Ik regel het ook via PM geen gezeik op het forum verder. Ik maak er geen problemen over.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
rame
Gepost door rame op vrijdag 09-11-2007 om 15:03:43
Het grote probleem hier is dat er geen probleem is.

Als iedereen een klein beetje zijn best doet zich af en toe in te houden hoeft er niks te veranderen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 15:04:15 ]
ConFlict
Geen Daden Maar Woorden
Gepost door ConFlict op vrijdag 09-11-2007 om 15:06:17
dope forum
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 09-11-2007 om 15:16:15
dit probleem doet zich op elk forum voor en is denk ik niet te voorkomen. Haantjes gedrag etc. valt niet tegen te houden en zal je altijd blijven houden
----------------------------------------
beng!
Joenus Gepost door Joenus op vrijdag 09-11-2007 om 15:21:56
Inderdaad!
Op internet en dus forums kunnen mensen zich anders en beter voordoen..
Ze zeggen ook makkelijker dingen die ze in het 'echte' leven eigenlijk nooit zullen zeggen.
Daarom, wees gewoon lekker jezelf en heb het weer over HipHop!! Daar is dit forum toch voor!
----------------------------------------
Praat niet over jezelf, dat gebeurt wel, als je weg bent..
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 09-11-2007 om 15:27:41
Ik vond er niks mis mee, lijkt me juist saai worden als we allemaal kappen met rotzooien en zo, de nieuwe mensen met bullshit dingen verneuken het juist

maar feed geven mag inderdaad wel eens verbeteren
----------------------------------------
argh
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 09-11-2007 om 15:42:15
Damn nlhiphop mag niet weg man, is een relaxte site.
En als er nog mensen gezocht worden om de frontpage bij te houden,
ik zou wel een bijdrage willen leveren voor nieuws en reviews en interviews.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2007 om 16:00:04
Stuur een mail met wat achtergrond info naar dap of naar mij. Eventueel met dingen die je al eerder gedaan hebt. Kunnen we altijd eens kijken of je wat voor de site kan betekenen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 09-11-2007 om 16:04:08
ik snap echt waarom sommige mensen zo graag op willen vallen of aandacht willen op dit forum.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
boris
Gepost door boris op vrijdag 09-11-2007 om 18:54:27
Over het algemeen valt het allemaal best mee hier hoor. Dat neemt niet weg dat het een stuk prettiger zou zijn als je die kansloze ruzies etc. kan voorkomen. Zoals eerder gezegd: probeer je er boven te stellen als iemand je enigzins "aanvalt". Je kent hem niet, hij kent jou niet, waarom zou je je er wat van aantrekken?
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 09-11-2007 om 18:57:15
Het is beef killa, code van de straat juweetzelluf.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 09-11-2007 om 19:02:44
Quote:
Tha_Bre schreef op 09-11-2007 @ 18:57
Het is beef killa, code van de straat juweetzelluf.


Ha ha ''beef'' op internet is kinderpret...
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 09-11-2007 om 19:05:50
gewoon mensenlijke frustratie's.. en juist omdat iemand die je niet kent shit gaat praten kan je pissig worden.. het is maar net welke bui je hebt of je er op in gaat het negeert of een serieuse discussie aangaat..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 09-11-2007 om 19:12:06
Heel serieus gezien, heb je wel een beetje gelijk SLM040
Maar ik heb wel eens lachwekkende bedreigingen opgestuurd gekregen via PM
Eerst denk je dan, wat de fok!?!...
Maar dan zie ik die personen terug in b.v het foto topic van nlhiphop.nl
En dan blijken het mannetjes te zijn die ik onder mijn schoen weg krab

Ontopic, zou jammer zijn als de boel dicht gaat.
En dat weet iedereen wel donders goed...
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 09-11-2007 om 19:48:07
Zo'n mannetje ben ik, haha

Da's toch grappig, zo'n grappige pmmetjes.
't is niet dat ik zei 'volgende keer dat ik jouw zie maak ik jouw kapot', ik zeg gewoon absurde dingen enzo.

Maar ja, we hebben niet allemaal hetzelfde gevoel voor humor he.

Props naar dap en spade verder

p'z
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 09-11-2007 om 19:53:42
@DGE

Ghe he, ja echt wel.
Maar volgens mij heb je me nog nooit bedreigd.
(op nog meer loze PM's sturen na dan)

@Nlhiphop.nl

Blijf je ding doen, gaat goed zo!
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 09-11-2007 om 19:54:56
DGE ik heb kei vaak ''beef'' met je gehad, je hebt mij nooit bedreigt.. je broertje wel overigens
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 09-11-2007 om 20:07:51
Quote:
sbu schreef op 09-11-2007 @ 11:45
Ik heb wel gezegt dat ik er zolangzamerhand af en toe wel zin in heb de stekker er uit te trekken.



bluf
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 09-11-2007 om 20:55:57
Ik ben hier wel is bedreigd door dat ene lelijke wijf dat jullie op handen dragen met haar lelijke dikke gothic vriendin.

Ik ben nog steeds erg bang.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 09-11-2007 om 20:57:32
Quote:
Tha_Bre schreef op 09-11-2007 @ 20:55
Ik ben hier wel is bedreigd door dat ene lelijke wijf dat jullie op handen dragen met haar lelijke dikke gothic vriendin.

Ik ben nog steeds erg bang.


Replay?
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 09-11-2007 om 20:57:58
Ik wil niemand kritiek leveren of als schuldige aanwijzen met het volgende:

Ten eerste vind ik dat nlhh zijn imago als hiphop-forum is verloren door meer gezelligheid-praat dan
hiphop-praat. Ik weet heus dat het er op veel fora ook zo aan toe gaat, maar ik vind nlhh wel opvallen met
oa Gouden kooi-praat en slowchat tussendoor. Als men doorgaat met audio, battles en toernooien, en
de onzin een beetje zal minderen, zal de aandacht meer gevestigd worden op ons hiphop-gedeelte.
Voor mij zal dat iig gelden, en ik denk dat de members die al sinds het begin meedoen daar hetzelfde over
denken.

Ten tweede merk ik dat de crew idd moe begint te worden van het gedrag hier. Ik zie steeds meer onzinnigheid
als nutteloze beef en posts en minder aanpak van oa spade en dap. Begrijp me niet verkeerd, als ik hier mod
zou zijn zou gemekker en kleutergedrag op den duur zo vervelend worden voor mij worden dat ik ook geen
zin meer heb in nutteloze waarschuwingen.

Kortom: als iedereen hier zijn steentje bij gaat dragen en de 'hiphop' terug zet in nlhiphop, dan zie ik wel een
betere situatie in deze moeder. En een vriendelijke tip voor sbu: experimenteren met meer columnisten en
review-pappies zou denk ik geen kwaad doen..

p'z
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op vrijdag 09-11-2007 om 20:59:28
Quote:
Xflipit schreef op 09-11-2007 @ 20:57
(...)

Replay?


Nee man dat wijf dat denkt dat ze een model is ofzo.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
D-on Gepost door D-on op vrijdag 09-11-2007 om 21:02:40
ff een vraagje; Wie hier boeit de mening van een andere forumbezoeker ook maar ene fuck?

als je die vraag voor jezelf beantwoord, en ik denk (lees: weet) dat dat eenzijdige antwoorden zijn. En dan snap je mn punt.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Kadee
Gepost door Kadee op vrijdag 09-11-2007 om 21:27:38
Iedereen moet hier gewoon lekker zn ding doen en zn naasten respecteren, ik bedoel we zijn hier allemaal bezig met 1 ding en dat is: HIPHOP! jatooowk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 21:32:31 ]

----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 09-11-2007 om 21:39:44
ach ja er vanderd toch niks. Je hebt gewoon teveel mensen die nutteloos posten en zich verder eigenlijk nauwelijks met hiphop bezig houden. Het is een feit dat topics die niet over hiphop gaan de meeste reacties weten te verwerven, omdat in het algemeen de gemiddelde nlhiphopper geen zin heeft om die heeele tekst te lezen of ff een audio afluisteren en er wat over zeggen. Valt zoiezo wel te zien aan het gevraag om feedback en votes. Aan de andere kant word er misschien ook wel weer weinig met de feedback gedaan dus ik kan me voorstellen dat sommige pappies denken van ja laat maar zitten heb al zo vaak bij die kerel gefeed. Maar ja ik maak me er niet druk om ofzo ik blijf het hier toch wel checken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 09-11-2007 om 23:08:20
Quote:
D-on schreef op 09-11-2007 @ 21:02
ff een vraagje; Wie hier boeit de mening van een andere forumbezoeker ook maar ene fuck?

als je die vraag voor jezelf beantwoord, en ik denk (lees: weet) dat dat eenzijdige antwoorden zijn. En dan snap je mn punt.


Precies, zei ik ook in mn post in dit topic alleen dan wat moeilijker haha
E-B-A
Gepost door E-B-A op zaterdag 10-11-2007 om 00:01:11
Mja stoeprand je hebt wel gelijk ja
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0187 sec.