Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 25-04-2001 om 23:49:40
Voor de nieuwe OIP pagina heb ik een aantal dingen nodig. Onder andere een paar reviews / recensies over pas uitgekomen albums etc.

In eerste instantie heb ik er 5 nodig. Dit voor het begin van de nieuwe OIP pagina welke op het moment vol op in ontwikkeling is. Ik zal misschien binnenkort ff een screenshot dumpen.

Ik heb ondertussen de toezegging dat er 1 geschreven wordt van Het Ware Aardverhaal. Ik ben nog op zoek naar iemand die een recensie over RampBeatz vol.1 by Seda wil schrijven en voor 3 andere HipHop of Nederhop albums.

Mocht je een goed verhaal over de Osdorp Posse kunnen schrijven is dit ook welkom. Dit lijkt me wel een mooi begin ook. Daar zij de aanleiding zijn enzo.

Reviews, Recensies enzow kun je mailen naar SpadeAce@osdorpinternetposse.nl. Gewone reacties kunnen hier geplaatst worden. Ook als je een tip hebt om een reviews of recensie over te laten verschijnen.

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-04-2001 @ 23:49:54 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op woensdag 02-05-2001 om 11:47:20
Ik wil wel ff net nieuwe album van kabouter plop door lichten
rick-o Gepost door rick-o op zondag 06-05-2001 om 23:29:56
mhr-zip schreef:
> Ik wil wel ff net nieuwe album van kabouter plop door lichten

Sja ieder zijn muziek stijl he

is dit een soort zoekt soort gevalletje ?
of een ik ben kindje gevalletje ?

RAMP-Watt
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op maandag 07-05-2001 om 17:53:24
ik wil wel schrijven maar op 1 voorwaarde

ik krijg de cd's die ik moet revieuwen thuis gestuurd enz


----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.