Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 18-11-2007 om 21:15:19
Circus C-Mon & Kypski
Pete Philly + Benjamin Herman (New Cool Collective) + Amsterdam Klezmer Band + Voicst + Jiggy Djé & SpaceKees

zondag 20 januari 2008

Voorverkoop:
27 oktober 2007
Entreeprijs:
€ 15,-
Locatie:
Grote zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands
Aanvang:
20:00 uur
Zaal open:
19:30 uur




In januari zal C-Mon & Kypski met drie speciale optredens luid van zich laten horen. Een van deze shows zal plaatsvinden in de Effenaar!
Speciaal voor deze gelegenheid zullen alle gastartiesten die op het album Where The Wild Things Are meedoen met de band op het podium staan geven. "We willen nog 1 keer alles uit de kast trekken, en met het volledige C-Mon & Kypski Circus drie van de vetste podia van Nederland omver blazen! Met Amsterdam Klezmer Band, Benjamin Herman (New Cool Collective), Pete Philly, Jiggy Djé & SpaceKees en Voicst hebben we een euforische zomer meegemaakt. Zo willen we de Where The Wild Things Are tour ook afsluiten alvorens aan nieuw materiaal te gaan werken!" aldus C-Mon.



De drie speciale shows zullen worden gefilmd voor een in 2008 te verschijnen DVD van C-Mon & Kypski. Genoeg redenen om deze bijzondere show niet te missen dus!!!




Beetje vroeg dit topic, maar ik heb er wel zin in, wordt dope Ben erbij natuurlijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2007 @ 21:19:19 ]
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op donderdag 28-02-2008 om 15:48:28
14 Maart

Op de cd Where the Wild Things Are zijn gastartiesten Voicst, Amsterdam Klezmer Band, Benjamin Herman en Pete Philly te horen. Tijdens de drie concerten begin van het jaar in Eindhoven, Utrecht en Amsterdam tourde ze allemaal mee. Op de dvd staat naast de Melkweg-registratie ook de documentaire Going To Where The Wild Things Are, een backstagereportage van de Melkweg en een reportage van de trip naar Marokko.

Quote:
1. Intro
2. Where The Wild Things Are f/ Jiggy Djé & Spacekees
3. Chemical Mixture
4. The Evil Needle
5. Attention
6. Solo Kypski
7. Eyes On The Road f/ Voicst
8. Shitty Bum f/ Horn Section Amsterdam Klezmer Band
9. Bumpy Road
10. Make My Day f/ Pete Philly
11. Circus C-Mon & Kypski f/ Alec Kopyt & Horn Section Amsterdam Klezmer Band
12. Spirits High f/ Benjamin Herman
13. The Lumberjack
14. Wildfire
15. Circus Reprise


Op 14 maart ligt de dvd in de winkels, je kunt 'm online alvast reserveren voor 15 euro bij C-monenkypski.nl.
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op donderdag 28-02-2008 om 16:00:20
ik was daar,was dope shit,denk wel dat ik die dvd ga kopen,ook nog dvd van buitenwesten skeer zijn is geen optie
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op donderdag 28-02-2008 om 16:19:51
Dat optreden was kankerdope.. en die DVD ga ik zeker halen.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 15-03-2008 om 21:46:47
Ik vind 'em dope! Maar ze doen het minstens net zo goed in de kleine zaaltjes.
Naast de dvd van Buitenwesten deze shit!
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.