Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 26-04-2001 om 14:44:02
Wie gaan, wat vind je van de bands die komen ?

Line-up: ABN, Lijkepikkers, swift, c4, 8mm, onheil, dwaalsppor, mach&jesse, CIB, west best, spookrijders en just 4 fun zijn optie

"roept u maar"
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 26-04-2001 om 14:48:15
Laat ik zelf maar beginnen, om te beginnen mis ik iets een bandnaam waarvoor ik naar Almelo oid zou gaan als alleen dat optrad (dus een onderhonden, whitewolf, osdorp etc.)
Verder blijft Hoofddorp een achterlijk gat waar je (als je van OV afhankelijk bent) alleen maar inkomt en niet uit en ze volgens mij daar nog steeds geen slaapplaats oid hebben.
Ik zou daar graag nog Sores bij zien staan in dat rijtje.

In afwachting van jullie reactie's verblijf ik.


----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 26-04-2001 om 16:50:27
Hoofddorp is geen gat (ze hebben er een station, t ligt vlakbij amsterdam, dus wat zeik je er rijden vast nog wel bussen), Osdorp komt, White Wolf is passé en fuck de spookrijders...Ik kom!!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 03-05-2001 om 15:52:37
spam schreef:
> Hoofddorp is geen gat (ze hebben er een station, t ligt vlakbij amsterdam, dus wat zeik je er rijden vast nog wel bussen), Osdorp komt, White Wolf is passé en fuck de spookrijders...Ik kom!!

Dat station ligt er alleen maar voor die kontoor gebouwen erbij. Bussen rijden al helemaal niet tot zo laat daar. Vlakbij Amsterdam liggen zegt nog minder. Osdorp Posse komt niet (was eerst onduidelijkheid over) , dat White Wolf passé is wist ik al , maar daarom wil ik ze nog wel graag zien.

Maar afgezien van spamster heeft dus niemand een mening over het nederhopfestival en gaat er ook niemand ?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2001 @ 15:56:35 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 15-05-2001 om 15:49:09
Het telefoon nummer van de Hoeve is 023-562 55 97
De Hoeve
Hoofdweg 574 (als je vanaf het station komt naar rechts lopen een heel eind lopen zelfs)
Hoofddorp


Verder zullen er (voor zover de lijst compleet is) op het nederhopfestival
de volgende acts optreden:
ABN, Dwaalspoor, Swift, 8MM, Lijkepikkers, C4, Onheil, Mach & Jesse, West
Best, Corruptie in Bedrijf (CIB) en Z-Bomb Unit.

Ze hebben een website maar daar staat niks op.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-05-2001 om 18:45:04
Volgens mij is er uiteindelijk niemand geweest he ? Ofwel ? Vtel is hoe was ? Ik heb ook een uitermate dope hip-hop avond gehad bij ons in backstage 3 wacke groepjes en 8 bezoekers WHOOOOOOOOOOOOOHYEEEEEEE

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.