Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
ExtrA__
Oostblok Bosschenaar
Gepost door ExtrA__ op donderdag 22-11-2007 om 23:07:30
yaw, ik zoek die oude nl talige hiphop tracks van vroeger man, toen cds branden net mogelijk was, en op de basisschool met me megagrootlompe cd speler turrie luisteren...damn wat een herinneringen, maar bij herinneringen hoort muziek..ik zoek dus oude turrie tracks, space tracks, etc, zoals, terilekst die al gedownload, kees, die zieke shit, kemphanen, weet je nog kwam nog wat later volgens mij... al die tracks van rond die tijd, wie maakt mij blij? ik heb hier zon 200 albums full liggen, mischien kan ik iemand ook nog ergens blij mee maken? thnx
----------------------------------------
TSJA!..
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op vrijdag 23-11-2007 om 00:11:04
dan mogen er wat mij betreft ook tracks gepost worden die in de hoogtij-dagen op dutchhiphop.com werden gedropt...niveau was hoog toen..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 23-11-2007 om 11:08:41
Er zijn zat muziek request topic's doe daar maar vragen.

Aan full albums aanbieden doen we hier niet aan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.