Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
FaceCulture Gepost door FaceCulture op zaterdag 06-09-2003 om 11:13:39
Omdat ik momenteel bezig ben met een artikel over 15 jaar Osdorp Posse heb ik veel delen van het video interview dat we met Def P hebben gehouden, uitgewerkt op print. Ik wil niet alles al vrijgeven, maar vind sommige delen zo leuk, dat ik het af en toe post op de faceculture web-log. http://faceculture.web-log.nl. Omdat de tekst te lang is voor een post, hier een begin, geïnteresseerden kunnen de rest dan lezen op de log. Over het begin van Def P als Engelstalige rapper in de Funky Fresh Force.

Hoe goed was de Funky Fresh Force?
Nou, eigenlijk niet zo heel erg goed, maar wel heel erg leuk en achteraf toch heel vernieuwend. Want we hebben dingen in elkaar geknutseld die verdacht veel leken op wat later groepen als Massive Attack en Soul 2 Soul deden. We waren wel met heel veel dingen op een goed spoor. Het was voor mij rappen leren, klungelen met Engels en rijmschema’s uitproberen. Dat is toch de basis waar ik later mijn Nederlandstalige teksten op heb gebaseerd.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 06-09-2003 om 13:12:59
oh? hier hebben we toch al een topic voor?
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.