Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
E-B-A
Gepost door E-B-A op zondag 02-12-2007 om 20:17:19
Waddupis, heb ff een nummer opgenomen met deze 2 gasten.
Staat ook op bob's mixtape.
Maar check um maar op http://www.revoraptwel.nl en drop je mening hoef geen feed zeg maar gewoon wat je er van vind
Later
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 02-12-2007 om 23:34:07
Gast, ik ben heilig. Infidel.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 03-12-2007 om 02:26:00
ik vind de track best lekker.. maar ik denk niet dat je al op het punt zit dat je niet meer om feedback hoeft te vragen..

de beat is lekker..

refrein: ik vind het wel lekker.. je rijmt best ill..
die eerste rapper (wie is dat?) hij rekt woorden op een irritante manier.. echt heel erg storent en lelijk..
die tweede rapper, die is al iets beter, maar de delivery pakt me niet echt..
en dan jij, je stemgebruik vind ik niet zo.. dat overslaan van je stem moet je ook anders doen.. jou tekst dig ik het meeste.. al is die het kortste (geloof ik)
flow en rijm zijn dope..

props, leuke track..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 03-12-2007 om 02:37:06
Quote:
SLM040 schreef op 03-12-2007 @ 02:26
die eerste rapper (wie is dat?) hij rekt woorden op een irritante manier.. echt heel erg storent en lelijk..


hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-12-2007 @ 02:38:04 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op maandag 03-12-2007 om 08:19:14
Onderwerp extreem played, niks van verassende lines om het toch leuk te houden, wat wel nodig is bij zo'n onderwerp. Ik vind het refrein nog het beste. Beat opzich wel redelijk, niet mijn stijl. BOB vind ik een hoi-ik-kom-klaar stem hebben, ik vind hem echt slecht rijmen, ik vind het extreem lelijk dat ie 'boys' zegt. Flow is hier voor de verandering wel redelijk. EZG heeft wel een ioets lekkerdere stem, hij flowt iets natuurlijker dan BOB, zijn tekst vind ik ook niet dope, en zijn rijms ook erg slecht. Revo vind ik wel een chille stem hebben hiervoor, maar je tekst vind ik ook niks.

Al met al vind ik het een track die qua audio niet eens slecht is en daarom door de breezers weer op prijs gestelt zal worden, maar zodra je voor inhoud gaat is dit eenmalig checken en dan nooit meer.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
E-B-A
Gepost door E-B-A op maandag 03-12-2007 om 11:44:50
Ok thnx nog meer reacties?
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
E-B-A
Gepost door E-B-A op woensdag 05-12-2007 om 18:36:32
Schop
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 05-12-2007 om 18:43:32
ja ik ben het wel met hakan eens. Het klinkt wel aardig, maar qua inhoud vind ik het persoonlijk niks. Het is uitgewerkt zoals al zovaak is gedaan. Perverz is een meester in dit soort onderwerpen. Zoals ik hou van je bijvoorbeeld ik vind het hier eigenlijk iets te emo gedaan vooral omdat ook de hele track erover gaat. Vind het voor de rest wel goed weg luisteren die ene kill rekt idd nogal.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
E-B-A
Gepost door E-B-A op woensdag 05-12-2007 om 18:45:24
Ok thnx ja zit wat in tekst is 5 maanden uit ofzo dus kan inderdaad beter maar toch tanks voor de tips
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0051 sec.