Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 15-12-2007 om 02:16:59
Line-Up:
- Georgia Anne Muldrow & Dudley Perkins
- M.E.D.
- Kan Kick
- Eagle Nebula
- GMB

Aanvang: 21:00 uur Zaal open: 20:30 uur
Toegang: € 16,00

Via internet kost een kaartje nu maar 12 euro.
Check hier onderaan.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 20-12-2007 om 02:13:39
Je kunt kaartjes winnen op statemagazine.

Het is december en dan wordt men bij Stones Throw altijd erg actief. Stond twee weken geleden een aantal artiesten van het label in de Melkweg, over anderhalve week staat er een andere stoet aan Stones Throw-artiesten in de Mezz in Breda.

Afgelopen maand was Madlib nog in Amsterdam en voordat we 2008 in gaan is er nog één keer een Stones Throw-afvaardiging in ons land. G&D bestaat uit Georgia Anne Muldrow en Dudley Perkins, die in september als groep hun album The Message Uni Versa uitbrachten bij Look Records. G&D hebben ook een mixtape gemaakt, die gratis te downloaden is. Het is opvallend dat G&D niet het enige collectief is van individuele Stones Throw-artiesten, die als groep bij Look Records getekend zijn. Oh No en Roc C vormen samen Team Getem!, hun album wordt in april 2008 verwacht.

Op donderdag 27 december geven G&D, M.E.D. en Kan Kick hun enige show in Nederland en State geeft 2x2 kaarten weg. Om gratis naar deze Stones Throw-avond met in het voorprogramma GMB te gaan, moet je het antwoord op de volgende vraag weten. Wat is het alter ego van Dudley Perkins? Stuur je antwoord voor maandag 24 december naar prijsvraag@statemagazine.nl, onder vermelding van Stones Throw. Kaarten voor de show kosten € 16.

Sinds 9 december zijn de treinen in het zuiden van Nederland ook aangesloten op het nachtnet, dus niemand heeft nog een excuus om niet naar dit feestje te gaan.

Bron
DJ_EZD
Shit is Bangin' / Represent Agency
Gepost door DJ_EZD op donderdag 20-12-2007 om 11:52:38
Ik zeg dope!!!

KILLERTURK
Gepost door KILLERTURK op zondag 23-12-2007 om 19:27:12
Zoals ik al zei; Ik wilde komen maarja die Arnie gaat ergens anders slapen dus helaas.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 27-12-2007 om 17:42:08
Vanavond is het aan.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op donderdag 27-12-2007 om 18:21:56
Oh mijn god, ene Arnie gaat vanavond ook met ons mee, maar ik ken 'em verder niet...

In ieder geval wel zin in vanavond, wordt dope
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.