Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Spittzuiver_music
Spittzuiver music
Gepost door Spittzuiver_music op woensdag 19-12-2007 om 14:14:41
--------------------------------------------------------
Dames en Heren!

De beter oplettende (stripe)myspace bezoeker had het al in de gaten; in 2008 gaan we er een feestje van maken! Na hard te hebben gewerkt het afgelopen jaar is het dan nu tijd voor Stripe! Ja? JA!!

Allereerst natuurlijk de mixtape. Begin 2008, datum is nog even nader te bepalen. Hij zal de naam Spitz-o-Freen meekrijgen, zal worden uitgebracht door het Spittzuiver label in samenwerking met een hiphoprelated website en zal 10 complete tracks bevatten. Dus geen skits en all that, er word genoeg gelachen op die tape, geloof mij!

Allertwee'dst, we gaan weer shows doen! En hoe! Ik zal onstage voortaan mijn repetoir laten horen samen met niemand minder dan Nimmakid Bigs op de backup met CB standaard in de tent en achter de weelz of steel hebben we niemand minder dan DJ Nekzt One! We rocken een lange en een korte show, voor meer informatie raad ik je aan even met ons te mailen. Dus dat.

Allerderde'st, er komt ook nog een clip aan, daar heb ik even wat minder over te vertellen, maar dat komt nog.

Allervierde'st,

Peace, hadoe, later, bless up, i love you, kusjes, doei

BOEKINGSINFORMATIE:
info@steppinontoes.com
--------------------------------------------------------

Blog op myspace, meer info? check: http://www.myspace.com/stripemusic
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 19-12-2007 om 14:40:53
den bosch pow pow pow
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Ghibli
hhfl
Gepost door Ghibli op woensdag 19-12-2007 om 18:54:32
bedankt voor de kusjes
----------------------------------------
het enige wat je hebt in het leven is je leven
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.