Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op donderdag 20-12-2007 om 04:26:09
Iemand kerst beat maken?
feed plz

later, TTomba

sry: Ik zit nu 11 uur te bakken dus ben een beetje verrot.
MAAR HIER IS IE:
http://www.speedyshare.com/962573165.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2007 @ 05:24:30 ]

----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 20-12-2007 om 04:58:15
Feeden op wat? Er staat geen tekst en je hebt ook geen link naar een beat of track.
Verder is het me niet helemaal duidelijk of je via deze weg om een collabo probeert te vragen.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 20-12-2007 om 10:48:23
Vindt em niet zo heel dope, beter stem je je drums beter op elkaar af, nu lijkt het net alsof je gewoon daar een hat, daar een snare en weer ergens anders een kick vandaan hebt geplukt, zo snel mogelijk onder elkaar hebt gezet en klaar, steek daar wat meer tijd in, gooi wat reeverb over je drums, en een hele kleine delay over je hihats, die overigens iets zachter mogen.
Zet je snare ook iets zachter en zoek een andere snare, geluid van die snare is gewoon kut.
verder kan ik alleen zeggen, zorg dat alles als een geheel klinkt, en niet alsof alle dingen los van elkaar in je beatmaakprogramma gekankerd zijn en er een loop mee hebt gemaakt.
En blijven oefenen natuurlijk.
Pz.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op donderdag 20-12-2007 om 11:05:56
ben het met Swike eens! 11 uur bakken en dan is dit het resultaat??

Luister eens naar de arrangementen van artiesten die je zelf dope vindt. Probeer daarvan af te leiden hoe zij arrangementen opbouwen en welke instrumenten zij bijelkaar zetten..

Dit is een chaotische zooi van verschillende instrumentale lijnen, die afzonderlijk waarschijnlijk prima klinken, alleen samengevoegd klinkt het nergens naar.

Daarnaast idd ook de fx en samplekeuze voor je drumpattern. Let hier heel goed op. Vooral in de muziek die wij maken, zijn je baslijn en drumpattern de belangrijkste onderdelen!

Keep in mind, less is more!
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op vrijdag 21-12-2007 om 02:47:18
Quote:
Beatzcollective schreef op 20-12-2007 @ 11:05
ben het met Swike eens! 11 uur bakken en dan is dit het resultaat??

Luister eens naar de arrangementen van artiesten die je zelf dope vindt. Probeer daarvan af te leiden hoe zij arrangementen opbouwen en welke instrumenten zij bijelkaar zetten..

Dit is een chaotische zooi van verschillende instrumentale lijnen, die afzonderlijk waarschijnlijk prima klinken, alleen samengevoegd klinkt het nergens naar.

Daarnaast idd ook de fx en samplekeuze voor je drumpattern. Let hier heel goed op. Vooral in de muziek die wij maken, zijn je baslijn en drumpattern de belangrijkste onderdelen!

Keep in mind, less is more!


Mja kvind et ook fokop klinken nu.. mrja gisteren was ik na 11 u luisteren er gelukkig mee.. kijken wat ik er aan kan doen

peace
----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 21-12-2007 om 11:04:18
wat 11 uur luisteren..?
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 21-12-2007 om 13:50:15
kvind het gewoon lekker klinken
weliswaar niet echt een geheel nee, maar het klinkt wel allemaal lekker, drums geen problemen mee
maar is het zelf ingespeeld of gesampled?
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 21-12-2007 om 15:49:12
Mwa, voor 11 uur werk is dit niet echt spectaculair, en je titel van het topic is wat ongelukkig...

Maar keep it up, al doende leer je.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
TTomba
wat dan?
Gepost door TTomba op vrijdag 21-12-2007 om 18:10:59
Quote:
Dionysus schreef op 21-12-2007 @ 13:50
kvind het gewoon lekker klinken
weliswaar niet echt een geheel nee, maar het klinkt wel allemaal lekker, drums geen problemen mee
maar is het zelf ingespeeld of gesampled?


alles is zelf ingespeeld

peace
----------------------------------------
Alles wat later kan doe ik dan, behalve beats make man.
Doppio_C
Bosstardo Italiano
Gepost door Doppio_C op vrijdag 21-12-2007 om 18:16:42
klinkt wel lkkr hoor
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 21-12-2007 om 18:43:54
rukker
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0061 sec.