Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op zondag 23-12-2007 om 23:55:56
Ik moest echt hard lachen om Marky Boriesato, maar niet dat ik dat nou meer dan anderhalf keer ga luisteren.
Met deze Rotburg Tuig heb ik meer moeite om het af te zetten. Tis weer een echte gimmick, maar het heb iets.

Wat ik niet heb met Yousef & Kemal heb ik met dit wel. Ik zou wel eens willen weten wie hier achter zitten.
djatta
Catzo!
Gepost door djatta op maandag 24-12-2007 om 13:23:32
haah gimmick?? die gasten zijn op die manier serieus bezig...ze kunne gewoon niet beter...net als de meeste
----------------------------------------
"..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker
Vent
Gepost door Vent op maandag 24-12-2007 om 13:30:50
Nee dit is 100 % een gimmick man. Vond het niet erg grappig eigenlijk maar de humor gaat er een beetje vanaf al die gimmicks.
djatta
Catzo!
Gepost door djatta op maandag 24-12-2007 om 13:52:05
ja??....tering ja dan is het de zoveelste mag nu wel weer over zijn, hoewel ik deze Boriesato wel al een hele tijd geleden ook gehoord heb..
----------------------------------------
"..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker
Majestics
Hell Squad 101
Gepost door Majestics op maandag 24-12-2007 om 19:49:26
haha deze mannnnn hahaha
met de bloodjes uit west

Tilburg je weet
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op maandag 24-12-2007 om 19:57:51
Boriesato
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.