Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op dinsdag 01-01-2008 om 15:48:22
Reacties worden gewaardeerd...

Dit is een van de vele lyrics die ik klaar heb liggen , maar waar ik niks mee kan doen omdat ik nog niet het geld en materiaal heb om op te nemen.

wel een beetje aan de gevoelige kant =P nja zeg wat je vindt wat je denkt kritiek is alleen maar iets waarvan ik beter wordt.

Ik ben 14 trouwens.

nja dit is em , zonder refrein of hook of iets :

Ik voel muziek vanbinnen alles wat ik spit komt van binnen dus het is als brand binnen in me nooit geblust voor mijn daden gevlucht nooit was ik ongerust alles komt goed als mijn woord als bloed uit mijn mond gutst
En alles wegvloeit waar ik ooit voor ben gevlucht dus weet het en hoop dat ik niet zal vergeten wie nu in dit leven veel voor mij betekent betekent het dat het leven mij heeft getekend verdreven worden gevoelens met kwade doelen die kwade woorden bedoelen dus schuif het niet onder tafels of onder stoelen en uit ik mijn gevoelens als het lijkt alsof ik eeuwig tegen de stroom in zal blijven roeien en zal ik met mijn teksten ontroeren en je in gedachten vervoeren dit is als een tweestrijd mijn ene kant neemt de tijd als ik als schizofreen mijn zorgen verdrijf met rap en alles goed lijkt te komen maar blijf ik verder dromen terwijl ik mezelf voor de top klaar blijf stomen rebelleer ik tot ik mijn doel bereik maar wat is het doel te behalen binnen welke tijd ik weet het niet ik raak mezelf kwijt weet het verdrijf alles van mij alles door mij altijd mijn pijn onbegrepenheid die er niet meer toe doet en spit ik wat er binnen in me broed terwijl ik toch mijn tijd verdoe met dingen die mensen mij anders laten beschouwen dan dat ik ben gewoon een jongen die met rappen is begonnen en obstakels heeft overwonnen maar obstakels zelf heeft verzonnen blijft die gedachte door mijn hoofd heen gonzen en wil het zich uiten als het tegen de binnenkant van mijn schedel blijft bonken diep in gedachten verzonken blijf blijf uit mijn buurt wat moet je van mij want ik accepteer geen medelijden omdat ik mijn eigen strijd alleen moet strijden en alles alleen zal bereiken wordt ik herinnerd tot in late tijden? Misschien , misschien een beroemdheid misschien , dat ik het licht nooit zal zien maar toch krijg ik uiteindelijk wat ik verdien en laat mij de keuze niet maken wat dat zal zijn beslis voor mij geluk succes beroemdheid of pijn of anders ik weet het niet maar ik verander bij elke stap die ik door deze wereld wandel wil ik al mijn vrienden bedanken voor de gedachte dat ik altijd terug kan vallen en dat er mensen zijn die me opvangen daarvoor bedankt ik zal het niet altijd kunnen zeggen want ik ben ook maar een mens en imperfect maar zeg ik wat ik te zeggen heb en spit ik voor de trots die ik nog over heb als een rots staat mijn eigen spijt tegenover de vastberadenheid die never nooit zal doven heb ik mijn doel voor ogen en zal ik doorspitten en erin blijven geloven als mensen denken dat het anders is jammer dan afgedankt wordt je als je steun is opgebrand geloof in mij want dat is alles wat ik nodig heb ik heb de flow de teksten de grote bek het is zo gezegd wordt ik enkel door mezelf genekt want ik ben vaker genept maar doet er niet toe als ik vaart in mijn carriere heb.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2008 @ 20:03:30 ]

----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 01-01-2008 om 15:53:28
Je zinnen zijn nogal lang.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op dinsdag 01-01-2008 om 15:54:31
Quote:
SLM040 schreef op 01-01-2008 @ 15:53
Je zinnen zijn nogal lang.


jah kheb niet egt punten gezet vergeten maarja ik flow het eigenlijk gwn met adempauzes in een keer aan elkaar =/
----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op dinsdag 01-01-2008 om 20:06:10
reacties?
----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
McTac-Tic Gepost door McTac-Tic op woensdag 02-01-2008 om 11:55:38
...
----------------------------------------
Ik ben mezelf maar ik verander
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op woensdag 02-01-2008 om 12:39:39
Weet je wat de enter knop is?
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
King_Nas
New York State Of Mind
Gepost door King_Nas op woensdag 02-01-2008 om 13:02:38
Niet vervelend bedoeld, maar met zo een tekst, waarbij niet duidelijk is waar het einde van een zin is, krijg je nooit feed.
Kun je er zelf überhaupt nog een touw aan vastknopen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2008 @ 13:04:15 ]

----------------------------------------
"Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab"
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.