Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 02-01-2008 om 15:09:38
Ey,

Ik werk al 3 jaar met VST(i) plugins in FL studio (momenteel FL Studio 7), maar ik weet nog steeds niet of er iets aan te doen is dat sommige VST plugins gereset worden nadat je een opgeslagen project opnieuw laad. Dan heb je je instrument of synth helemaal ingesteld en zo, en de volgende keer mag je het weer helemaal opnieuw doen. Dit is verdomd irritant. Iemand ideeën?

Alvast bedankt
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 02-01-2008 om 15:19:41
Daar heb ik totaal geen last van,welke vsts zijn dat?
mss zijn het demos oid..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 02-01-2008 om 16:03:17
Als je bv. een synth hebt ingesteld op het geluid wat je wil.. dan zul je die instellingen eerst al preset moeten opslaan voordat je je project afsluit ! Presets kunnen (vanzelfsprekend) worden onthouden en later opnieuw geladen... maar er is meestal geen automatisch geheugen dat jouw instellingen vanzelf bewaart

Ik ken dat probleem alleen bij b.v. synths en drumcomps. enzo,
effecten worden eigenlijk altijd wél onthouden...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2008 @ 16:06:13 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op woensdag 02-01-2008 om 16:17:52
ken t probleem, bij edirol orchestral worden zelfs de standaard presets die er bij geleverd worden gewoon gereset na het opslaan van een project, ben ook nog geen oplossing tegengekomen.
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Vent
Gepost door Vent op woensdag 02-01-2008 om 16:20:01
klopt enige plugin waarbij ik dat had was edirol orchestral idd. Heb hem nu maar benoemd tot kutplugin en weggesmeten.. wat erg zonde is want er zaten best dikke instrumenten in hoor
SpaAndersNiemand
Gepost door SpaAndersNiemand op woensdag 02-01-2008 om 16:28:34
Met edirol orchestral kan je wel je preset opslaan als losse files. Het is wel irritant maar wel de moeite waard want de sound van dat ding is wel dik.
----------------------------------------
www.andersniemand.nl
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 02-01-2008 om 16:34:55
Ja, dat met die presets had ik inderdaad ook al door, en als het de enige oplossing is... helaas

EDIROL Orchestral VSTi en Hyper Canvas VSTi zijn idd grote bronnen van irritatie bij mij. Maar ook sommige minder bekende effecten doen moeilijk.

Maar bedankt voor de reacties!
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.