Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 02-01-2008 om 15:09:38
Ey,

Ik werk al 3 jaar met VST(i) plugins in FL studio (momenteel FL Studio 7), maar ik weet nog steeds niet of er iets aan te doen is dat sommige VST plugins gereset worden nadat je een opgeslagen project opnieuw laad. Dan heb je je instrument of synth helemaal ingesteld en zo, en de volgende keer mag je het weer helemaal opnieuw doen. Dit is verdomd irritant. Iemand ideeën?

Alvast bedankt
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 02-01-2008 om 15:19:41
Daar heb ik totaal geen last van,welke vsts zijn dat?
mss zijn het demos oid..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 02-01-2008 om 16:03:17
Als je bv. een synth hebt ingesteld op het geluid wat je wil.. dan zul je die instellingen eerst al preset moeten opslaan voordat je je project afsluit ! Presets kunnen (vanzelfsprekend) worden onthouden en later opnieuw geladen... maar er is meestal geen automatisch geheugen dat jouw instellingen vanzelf bewaart

Ik ken dat probleem alleen bij b.v. synths en drumcomps. enzo,
effecten worden eigenlijk altijd wél onthouden...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2008 @ 16:06:13 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op woensdag 02-01-2008 om 16:17:52