Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
presto Gepost door presto op vrijdag 26-09-2003 om 21:11:43
'Het plaatsen van een mailtje op Internet dat feitelijke onjuistheden bevat rekent Passionate daar niet toe.'

dan moet je dat ook niet doen mensen! dan had je je dat mailtje ook niet moeten plaatsen!


waar staan onwaarheden in mijn betoog... alles is 100% waar!

in die van jullie staan echter wel wat leugens die ik effe de wereld uit zal helpen:

1)'MC Presto eist namelijk als enige kandidaat uit de voorronden een aparte behandeling.'

ik eis geen aparte behandeling, maar een eerlijke behandeling... ik KAN niet smiddags, moet werken, krijg pas 3 dagen van te voren te horen dat ik er smiddags al moet zijn, kan geen vrij meer krijgen.. maar ik zou ruim op tijd voor de battle zelf zijn(waar het om draait)

2)'Bij de voorronden werd aan de 12 MC’s die zich kwalificeerden direct mede gedeeld dat er aan de deelname van de finaledag naast een
vergoeding van 100 euro ook enkele verplichtingen zaten, zoals het volgen van een masterclass en het op tijd aanwezig zijn voor de finale. 11 MC’s hebben hier geen enkele moeite mee.'

NIKS van waar! er is mij ALLEEN verteld dat ik de honderd euro pas krijg als ik deel heb genomen aan de finale... verder niets! zelfs op jullie EIGEN website staat er dat je als voorronde winnaar een workshop WINT, nergens dat een workshop VERPLICHT is... 11 mcs hebben hier geen moeite mee? ik heb andere geluiden vernomen, dezelfde geluiden die op elke hiphopsite ook te horen zijn, dat jullie mij kinderachtig behandelen door ondanks mijn geldige reden me uit de finale te zetten. als ik KON was ik gekomen, het is geen onwil, maar onmacht... kennelijk zit er iemand bij passionate op een powertrip, en die vond het toch noodzakelijk om mij, alleen maar omdat ik OP tijd voor de BATTLE, om 21.00 uur, aanwezig kan zijn, eruit te zetten.

3)'Om die reden behandelt Passionate de finalisten als artiesten, waaronder een (bescheiden) gage, een masterclass, eten, drinken, kleedkamers en eventuele andere wensen.'

eventuele andere wensen? die masterclass is geen gunst van jullie, maar een verplichting! eventuele andere wensen? ik had een heel erg redelijke wens, of ik toch kon mee doen, ondanks dat ik pas om 21.00 aanwezig kon zijn... kennelijk was mijn wens onredelijk in de ogen van passionate... ookal wist ik er pas 3 dagen van te voren van dat ik er smiddags moest zijn.

4)'Passionate kan zich namelijk wel degelijk situaties voorstellen dat iemand zijn verplichtingen niet kan nakomen. En dan is er in goed overleg altijd
een oplossing te bedenken. Maar dat moet dan wel met wederzijds respect plaatsvinden.'

dat dacht ik dus ook, dus bel ik, leg ik mijn probleem voor, en is de uitkomst, na intern overleg aan jullie kant, dat ik NIET mee mag doen... geen respect dus van JULLIE kant voor mij en mijn situatie. kennelijk was tot 6 uur savonds MOETEN werken geen geldige reden. ik vind echter dat als je iemand 3 dagen vooraf aan het evenement pas laat weten dat ie al om half 3 aanwezig moet zijn, je er rekening mee moet houden dat iemand niet kan, want het is immers op een ZATERDAG, niet zondag, geen feestdag, geen vakantie dag... Ik ga dit niet eens meer verder uitleggen.

Samenvattend: Geen respect, begrip en redelijkheid van JULLIE kant. Daar kan je geen enkele andere draai aan geven. Denk maar lekker dat 15 mcs begrip hebben voor wat jullie mij flikken, want de realiteit is dat ze komen voor de respect van de hiphop heads aanwezig, de 100 euro en de hoofdprijs, niet voor de respect voor passionate en NIET omdat ze achter jullie als organisator en achter jullie acties staan.

veel succes toegewenst morgen, aan de 16 mcs die mee doen, de jury, de host, de acts en de dj's, want jullie maken er een succes van, zonder jullie geen battle.

presto
Lau Gepost door Lau op vrijdag 26-09-2003 om 23:12:13
Te belachelijk voor woorden.....
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.