Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Fruity22 Gepost door Fruity22 op donderdag 24-01-2008 om 15:50:25
Nieuwe beat!
















Feed is welkom!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2008 @ 14:18:07 ]

----------------------------------------
www.soundclick.com/majestybeats
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op vrijdag 25-01-2008 om 04:20:17
kwa geluiden binnen je genre zit je prima, je hoort bijv best dat je kwa blazers niet gewoon een simpel gepitched sampletje hebt. Het nadeel: het is totaal niet mijn ding, omdat iedereen wel met een zooitje crunk geluiden (het fenomeen krunk kit etc) bij elkaar tot dit als resultaat kan komen. snap dat ik hieruit nooit kan opmaken of jij een goede producer bent ja of nee.
----------------------------------------
myspace
McgregorKLB Gepost door McgregorKLB op zondag 27-01-2008 om 23:02:18
Niet mijn muziek stijl, maar kwa beat. klikt echt prof! Mooie heldere sounds. Lekker!
----------------------------------------
www.klb-productions.tk
RhyvoN Gepost door RhyvoN op zondag 27-01-2008 om 23:16:19
k heb echt al wel gezien dat hier mensen zitten die echt maar van 1 soort hiphop houden ofzo en zich over de andere soorten zoals crunk zeer negatief uitlaten..

over de beat, klinkt netjes hoor..
ga zo verder
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zondag 27-01-2008 om 23:22:26
Quote:
RhyvoN schreef op 27-01-2008 @ 23:16
k heb echt al wel gezien dat hier mensen zitten die echt maar van 1 soort hiphop houden ofzo en zich over de andere soorten zoals crunk zeer negatief uitlaten..

over de beat, klinkt netjes hoor..
ga zo verder


Hoe kom je daar nou weer bij?? Alleen omdat Crunk mensen niet aanspreekt, zouden ze maar van 1 soort hiphop houden? Zelf maak ik momenteel jazzy/fonky tracks, daar krijg ik ook goeie feed over (zowel positief als negatief). Met beide soorten feed kan ik verder...

Je dropt hier je spul en daar krijg je feed over, als je die feed niet wil, moet je ook niets droppen, lijkt me

@Fruity, lekkere basis voor een goeie track. Crunk is ook niet mijn steelo.. maar keep it up tho!
Fruity22 Gepost door Fruity22 op maandag 28-01-2008 om 00:37:17
Thanks voor de feed
----------------------------------------
www.soundclick.com/majestybeats
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.