Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Beatvisie Gepost door Beatvisie op woensdag 27-02-2008 om 12:47:37
https://www.youtube.com/watch?v=rpFwwfMhWzU

Iemand enig idee wat de originele sample is van deze track ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2008 @ 12:48:27 ]

----------------------------------------
' Al die flow-biters, moeten klappen op hun oog krijgen '
Jerry_Hh Gepost door Jerry_Hh op woensdag 27-02-2008 om 12:57:45
Yes-r - Mijn pad lijkt heel erg op dit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2008 @ 12:58:49 ]

----------------------------------------
kijk mama zonder handen
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 27-02-2008 om 13:11:29
http://thesampled.com/artists/los-angelos-negros/fueron-tres-anos/

https://www.youtube.com/watch?v=dvrnrNuldio
deze blijft ook leuk
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 27-02-2008 om 13:12:31
http://thesampled.com/artists/los-angelos-negros/fueron-tres-anos/

LOL L2 is me voor
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 27-02-2008 om 13:13:51
met nog een extra track erbij en 1 minuut sneller, pak aan schurk!

edit: jonge ik bounce elke dag op fueron tres años!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-02-2008 @ 13:14:59 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 27-02-2008 om 13:18:15
hehehe lauw
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Vent
Gepost door Vent op woensdag 27-02-2008 om 13:24:24
Ey beatvisie lijkt haast alsof je gewoon alle dope samples die je hoort op gaat zoeken en zelf ook gaat gebruiken.. zou het niet leuker zijn om ze zelf te diggen?
Beatvisie Gepost door Beatvisie op woensdag 27-02-2008 om 13:31:12
Quote:
Vent schreef op 27-02-2008 @ 13:24
Ey beatvisie lijkt haast alsof je gewoon alle dope samples die je hoort op gaat zoeken en zelf ook gaat gebruiken.. zou het niet leuker zijn om ze zelf te diggen?


Jewel, maar soms hoor ik er een paar die zijn wel heeeel nice, en die moet ik dan gewoon gebruiken, sorry man.
----------------------------------------
' Al die flow-biters, moeten klappen op hun oog krijgen '
tirp
Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes
Gepost door tirp op woensdag 27-02-2008 om 13:58:16
geen idee, zie de credits in het cd boekkie !
----------------------------------------
O.G.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 27-02-2008 om 14:06:09
Quote:
Beatvisie schreef op 27-02-2008 @ 13:31
(...)

Jewel, maar soms hoor ik er een paar die zijn wel heeeel nice, en die moet ik dan gewoon gebruiken, sorry man.

nee man niet doen,
soms vind ik een dope sample gebruik die,
en dan kom ik erachter dat ie al een keer gesampled is,
dan word ik heeel erg boos, gooi heel die reason file weg,
en denk er niet meer aan
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 27-02-2008 om 14:10:36


Iets in die richting had ik laatst met 'n Isaac Hayes nummer, hij begon gelijk met 'n stuk wat ik mooi kon samplen.. ik vet enthousiast.. drums en alles opezet in Fruity.. ik chop die sample.. zegt m'n bradda " Euy.. DaddyKane had 'm al gebruikt"

had ik moeten weten eigenlijk.
Beatvisie Gepost door Beatvisie op woensdag 27-02-2008 om 16:41:39
Ik zie het probleem niet echt, wat is er nou erg aan als een Sample al eerder is gebruikt, is in zoveel hiphopbeats zo
----------------------------------------
' Al die flow-biters, moeten klappen op hun oog krijgen '
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 28-02-2008 om 01:15:33
precies beatvisie, plus zelfs meerdere met dezelfde sample uitgebracht met clip enz.. dus mensen laat die jonge lekker, volgende sample die je wilt weten ga ik weer zoeken


oja en graag gedaan he
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2008 @ 01:16:22 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Vent
Gepost door Vent op donderdag 28-02-2008 om 03:02:22
Zeg ook niet dat jij het niet mag doen.. maar wel dat voor mij de lol er al vanaf is als ik erachter kom dat die sample al gebruikt is.. soms kom ik er later pas achter en dan denk ik fuckit.. maar ben nog nooit op zoek gegaan naar de samplesong van een nr om em ook te gebruiken
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 28-02-2008 om 03:27:49
kzou hier eigenlijk willen zeggen van, iedereen aan de synths! muzikale drugs is het!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 28-02-2008 om 07:42:23
Quote:
Brandt schreef op 28-02-2008 @ 03:27
kzou hier eigenlijk willen zeggen van, iedereen aan de synths! muzikale drugs is het!

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 28-02-2008 om 13:40:17
nee kging ook niet echt op jou in per ce vent, maar die man moet doen wat ie wilt toch, ik vind het ookaltijd jammer als ik een dubbele sample hoor, maja t gaat uiteindelijk om wat er op en met de samles wordt gedaan. Een dopere versie doet de oude vergeten... maja wel moeilijk om de beatnuts te overtreffen ehehe.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Beatvisie Gepost door Beatvisie op donderdag 28-02-2008 om 18:19:59
Quote:
L2N schreef op 28-02-2008 @ 13:40
nee kging ook niet echt op jou in per ce vent, maar die man moet doen wat ie wilt toch, ik vind het ookaltijd jammer als ik een dubbele sample hoor, maja t gaat uiteindelijk om wat er op en met de samles wordt gedaan. Een dopere versie doet de oude vergeten... maja wel moeilijk om de beatnuts te overtreffen ehehe.


Kijk, jij bent tenminste iemand die het snapt, plus wat is er erg aan, ik bedoel ik maak meer beats om te oefenen met beats maken enz.
Tis niet zo dat ik dik professioneel ga doen dat als een sample al een x gebruikt is meteen mijn hele beat weg ga gooien
----------------------------------------
' Al die flow-biters, moeten klappen op hun oog krijgen '
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.